Hop til indhold

Månedens Hund Juni 2008 "andre dyr"


 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND JUNI 2008

 

Denne månedes kategori: "Hund og andre dyr" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" juni 2008 (hund + fugl, kat, marsvin osc)

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. juni kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. Det er tilladt at deltage med flere hunde hvis man ejer mere end én. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND JUNI 2008

 

Denne månedes kategori: "Hund og andre dyr" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" juni 2008 (hund + fugl, kat, marsvin osc)

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. juni kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. Det er tilladt at deltage med flere hunde hvis man ejer mere end én. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

Er godt klar over hunden skal være ens egen, men hvad med det andet dyr?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Hvor søde!!! Hvor sidder labell og kigger fint og tålmodigt :lun:

 

....De ligner jo lidt hinanden :mrgreen:

 

 

Hun var faktisk utrolig ivrig, man er vel en jagthund, men mor'en havde sagt hun ikke måtte spise kaninen.

Så måtte hun jo nøjes med at kikke meget spændt på kaninen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nu kan vi være med igen :mrgreen:

 

Her er et billed af Buddy og Bølle, som er taget kort efter, at hundekurven var kommet med posten. Mon ikke den blev accepteret? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Skal det andet dyr stadig være levende? :lol::lol:

 

Det står der ikke noget om nogle steder... :-D

 

Jeg synes da bare du skal smide et billede af Lua og fangsten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kan jeg også være med, Futte sammen med min undulat Skipper.

 

Jeg kan godt forstå at Futte rækker tunge, for det var en temmelig flabet undulat :lol: (Jeg har faktisk et billede af Skipper som bider i hårene mellem Futtes "tæer", det var ikke småting han skulle finde sig i fra den fugls side :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Nu venter jeg lige og ser om Admin har nogle indvendinger inden jeg poster billeder af døde dyr:lol::lol::lol:

 

 

altså, nu er jeg nysgerrig! er det lua som kommer slæbende med en hjort eller sådan noget??? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså, nu er jeg nysgerrig! er det lua som kommer slæbende med en hjort eller sådan noget??? :shock:

 

:lol::lol: Ha ha nej nej - en hjort:shock:

 

Men Lua vil helst jage andre dyr;-) Og får hun fat i dem... jaeeeh haps:mrgreen:

Så har det et par billeder med hendes fangster ;-) Men dog kun mus og mosegrise:lol:

 

Har også et sødt billede af hende og katten Nemo hvor Nemo dasker hende en oven på hovedet med poten:rolleyes: Men det ligger på den anden com og vil tage en krig at finde frem;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...