Hop til indhold

Min Amstaff Hvalp Skriger nærmest .. hjælp


Gæst Tiba
 Share

Recommended Posts

Gæst mk101

Måske trådstarter ikke kan bruge dette svar til noget på nuværende tidspunkt, da det desværre vil vise sig ikke at være videre løsningsorienteret. Men hvis det kan betyde, at andre der kunne syntes det var en god idé at anskaffe sig hvalp på samme grundlag som trådstarter, får sig en ekstra chance til at tænke sig om, så er det for mig det værd.

 

Jeg syntes simpelthen hele historien er så uansvarlig. At anskaffe sig en hund, når man bor et sted hvor det ikke er tilladt, er for dumt. At anskaffe sig en race som en amstaff, når man er hundeejer for første gang, er for dumt. Og valg af racen er ikke videre smart, hvis man er afhængig af ny bolig i anden almen boligforening, da der på næsten daglig basis kommer endnu en forening, der har forbudt hunde af denne type.

 

Selvom man hurtigt kommer til at holde af sin nye hund, syntes jeg det ville være mest fair for den, og mest ansvarligt af ejeren, at finde en ny familie til den, sådan at den er sikret en bedst mulig opvækst, hvor den ikke risikerer at skulle flytte flere gange. Og jeg har svært ved at tro, at du vil vælge at blive sat på gaden, alene for at beholde hunden. Som stadig har været hos trådstarter i så kort tid, at den godt vil kunne nå at falde til et nyt sted.

 

En meget uholdbar situation, hvor jeg ikke syntes det er hundens tarv, der vægtest højest.

 

Og endnu en gang undskyld for at sparke til en, der allerede ligger ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske trådstarter ikke kan bruge dette svar til noget på nuværende tidspunkt, da det desværre vil vise sig ikke at være videre løsningsorienteret. Men hvis det kan betyde, at andre der kunne syntes det var en god idé at anskaffe sig hvalp på samme grundlag som trådstarter, får sig en ekstra chance til at tænke sig om, så er det for mig det værd.

 

Jeg syntes simpelthen hele historien er så uansvarlig. At anskaffe sig en hund, når man bor et sted hvor det ikke er tilladt, er for dumt. At anskaffe sig en race som en amstaff, når man er hundeejer for første gang, er simpelthen for dumt. Og valg af racen er ikke videre smart, hvis man er afhængig af ny bolig i anden almen boligforening, da der på næsten daglig basis kommer endnu en forening, der har forbudt hunde af denne type.

 

Selvom man hurtigt kommer til at holde af sin nye hund, syntes jeg det ville være mest fair for den, og mest ansvarligt af ejeren, at finde en ny familie til den, sådan at den er sikret en bedst mulig opvækst, hvor den ikke risikerer at skulle flytte flere gange. Og jeg har svært ved at tro, at du vil vælge at blive sat på gaden, alene for at beholde hunden. Som stadig har været hos trådstarter i så kort tid, at den godt vil kunne nå at falde til et nyt sted.

 

En meget uholdbar situation, hvor jeg ikke syntes det er hundens tarv, der vægtest højest.

 

Og endnu en gang undskyld for at sparke til en, der allerede ligger ned.

 

Kær ven... Tak for tanken, Men det er ikke min første gang... Som tidligere skrevet, har jeg haft en dejlig han amstaf i knap et år... Men det var mest kæresten der opdragede ham som hvalp.. Så kender jeg til den race; Ak ja... Jeg har kun haft med amstaf at gør, om det så har været min egen, eller vennernes hunde...

 

Og det at du synes er synd for hunden fordi jeg har hende et sted hvor jeg ikke må have hende, er ikke rigtigt.. For hunden har det godt, og har al det plads, hun har brug for, og endda en kæmpe have..

 

Om det så er smart at have en hund, så vil jeg give dig ret... Meeeeen jeg er også fuld gang i at finde et andet sted at bo, og jeg bliver ikke sat ud på gaden.. Har altid nogen jeg kunne bo hos hvis det skulle blive nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Jeg er ikke i tvivl om, at du vil gøre alt hvad du kan for at hunden skal have det godt. Men det gør det ikke til en mere moden beslutning, at anskaffe sig en hund på nuværende tidspunkt. Selvom du kan finde et sted at bo, vil det stadig betyde meget omvæltning for en hund, i en alder hvor den ville have større nytte af ro i opvæksten. For bliver du sat på gaden, og vil være nødsaget til at bo hos andre, vil der ikke være tale om en enkelt flytning, men om flere opbrud i liv og dagligdag.

 

Og selvom du har haft omgang med amstaff før, er dette din første hund, og jeg er stadig af den overbevisning, at det ikke er det smarteste valg. Igen fordi det vil være svært for dig, at finde en boligforening der syntes den race er fantastisk. Amstaff er, sammen med flere andre racer, yderst stigmatiseret, og der er desværre alt for mange hundeejere, der plejer denne opfattelse af disse racer!

 

At have været i selskab med en hund i et år, gør dig i mine øjne ikke til hundeejer. Og selvom du kender til racen, gør det dig ikke bedre i stand til at håndtere den.

 

Du kan ikke ændre min opfattelse af, at jeg syntes det er ufatteligt dumt , synd og umodent, at du har valgt at anskaffe dig en hund når omstændighederne ikke er til det. Det kan godt være, at der god plads, men det er ikke det mine argumenter går på. Og jeg håber du kan undgå konflikter med en legesyg unghund, der larmer for meget et sted, hvor ingen må vide den eksisterer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke i tvivl om, at du vil gøre alt hvad du kan for at hunden skal have det godt. Men det gør det ikke til en mere moden beslutning, at anskaffe sig en hund på nuværende tidspunkt. Selvom du kan finde et sted at bo, vil det stadig betyde meget omvæltning for en hund, i en alder hvor den ville have større nytte af ro i opvæksten. For bliver du sat på gaden, og vil være nødsaget til at bo hos andre, vil der ikke være tale om en enkelt flytning, men om flere opbrud i liv og dagligdag.

 

Og selvom du har haft omgang med amstaff før, er dette din første hund, og jeg er stadig af den overbevisning, at det ikke er det smarteste valg. Igen fordi det vil være svært for dig, at finde en boligforening der syntes den race er fantastisk. Amstaff er, sammen med flere andre racer, yderst stigmatiseret, og der er desværre alt for mange hundeejere, der plejer denne opfattelse af disse racer!

 

At have været i selskab med en hund i et år, gør dig i mine øjne ikke til hundeejer. Og selvom du kender til racen, gør det dig ikke bedre i stand til at håndtere den.

 

Du kan ikke ændre min opfattelse af, at jeg syntes det er ufatteligt dumt , synd og umodent, at du har valgt at anskaffe dig en hund når omstændighederne ikke er til det. Det kan godt være, at der god plads, men det er ikke det mine argumenter går på. Og jeg håber du kan undgå konflikter med en legesyg unghund, der larmer for meget et sted, hvor ingen må vide den eksisterer.

 

jeg har ikke bare været i "selskab " med en hund... Det har været min hund, som kæresten har passet på de første 3 mdr. da jeg havde meget travlt... Og jeg har boet men ham (hunden) i et år... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det rigtigt?? Er det tfølge loven som gælder for alle boliger?? At man godt må have en hund i 14 dage???

 

Dvs. hvis de opdager, eller hvis de klager til viceværten, eller kontoret, så kan jeg godt sige at jeg passer min vens hund, i "14 dage", uden at de siger at jeg ikke må????? :roll:

 

 

Jooooo... Det er rigtigt, at man kan få lov til at passe hund i 14 dage, når man bor til leje. Sådan er det i hvert fald her (KAB Ballerup). MEN!!! Du kan kun få tilladelse til at passe en hund i flere uger, hvis du søger om det. Det er ikke noget, du automatisk har ret til.

Det du gør lige nu strider imod de regler, som BEBOERNE har vedtaget. Og det er opsigelsesgrund.

 

Jeg har indtryk af, at flere her på Hunde-forum prøver på at stryge dig med hårene fordi det er synd for dig....... Og det ER synd for dig. Men virkeligheden ER nu engang ikke lysserød. :neutral:

 

Du kan IKKE!!! blive boende med en amstaff-hvalp i en lejlighed uden at have tilladelse til den. Lige nu er din hvalp en yndig charmerende lille baby-pige. Men om bare 3-4 måneder er hun en bøllet teen-ager, som endda LIGNER en kamphund. Så skal der INGENTING til for at folk klager over dig. Der skal bare ligge en lort, som du måske endda ikke er ansvarlig for. Og så bliver du sagt op hvis ikke du skiller dig af med hunden! :shock:

 

Så står du med en halvvoksen amstaff-pige, og har ikke noget sted at bo. Du kan måske få et værelse, --til dig selv, men ikke til en hund.

 

Skal hun så ende som kamphund?? Fordi DU eeeelsker hende såååå højt, at du ikke vil slippe hende NU -selv om DET er det bedste for hende.

Lige nu, hvor hun er lille og nuttet har hun en chance for at få en ny familie, der KAN give hende omsorg. OG tag over hovedet.

 

Er du klar over, at inden hun bliver 4 mdr. så SKAL hun registreres i Dansk Hunderegister. Ellers kan DU få gevaldige bøder over manglende registrering. Og når hun først er registreret i DIT navn, så kan du ikke mere sige, at du bare passer hende.

 

Jeg ville osse tro, at HVIS du skulle have tilladelse til at passe en hund i 14 dage på dit ejendomskontor, så ville de allerførst spørge efter helt indlysende ting, --som papirer på, hvem der er ejer og papirer på forsikring.

 

Kærlighed er altså ikke kun noget med selv at ville have og at kramme og kysse... Det er i allerhøjeste grad noget med at gøre det, der er bedst for den man holder af. IKKE kun kikke på sine egne behov..:ae:

 

 

------Og det er IKKE til at få en lille lejlighed i Københavns omegn indenfor en overskuelig årrække. Det lejlighedskompleks, jeg bor i, har 15-20 års ventetid... På de større lejligheder.....

---De små lejligheder kan man kun blive skrevet op til, hvis man bor i bebyggelsen i forvejen. Og de store kan man ikke få som enlig.

 

Når du har valgt at få en kamphunderace, så skylder du den race, som du elsker så højt, -at opføre dig lovligt og ansvarligt. Så du og din hund ikke bliver endnu et nummer i en i forvejen dårlig statistik.:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hvis vi ellers er færdige med at punke på Tiba, skulle vi så ikke se at få ordnet HUNDENS problem?

 

Jeg billiger heller ikke, at du har anskaffet dig hund uden tilladelse, men det behøver jeg jo heller ikke gøre :-)

Din hund har et problem og det skal løses hurtigst muligt og så nænsomt som muligt.

 

Du kan læse om separationsproblemer på min hjemmeside www.hundeliv.dk

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi ellers er færdige med at punke på Tiba, skulle vi så ikke se at få ordnet HUNDENS problem?

 

Jeg billiger heller ikke, at du har anskaffet dig hund uden tilladelse, men det behøver jeg jo heller ikke gøre :-)

Din hund har et problem og det skal løses hurtigst muligt og så nænsomt som muligt.

 

Du kan læse om separationsproblemer på min hjemmeside www.hundeliv.dk

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen.

 

....det ER jo netop HUNDENS problem, at den ikke har noget sted at bo. :neutral:

 

Og det er ikke muligt bare lige at skaffe sig et andet sted at bo i omegnen af København. Det kan godt være, at det er anderledes i Jylland.

 

Men herovre er der altså MEGET skrappe regler for husdyrhold. Og i særdeleshed for at bo tilleje med en kamp- muskelhund. Det er næsten ikke muligt mere..

 

Og det er LEJERNE, der laver reglerne. Dem kan man ikke gemme sig for.

 

Vi andre --incl. mig-- reagerer jo kun på, hvad vi får af oplysninger efterhånden -fra Tiba-- om situationen.

 

Hvordan kan du dog forsvare at lade være med at reagere...... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Jeg mener absolut også det er til hjælp for hunden, at lade ejer forstå hvor uholdbar situationen er.

 

At undlade at påtale det, og blot komme med tips til alene hjemme træning vil være at symptombehandle, og totalt at negligere de problemer, der med stor sandsynlighed vil dukke op når ejeren opsiges fra sit lejemål.

 

Så de to uger Tinka har taget fri for at træne ovenstående med sin hund (og som hun har fået flere gode tips til), er også de to uger hun har til enten at finde et nyt hjem til sig selv og hund, eller til hund alene.

 

Syntes blot at "stryge med hårene", som jeg syntes alt for mange har tendens til, er at lade som om der ikke er de problemer, der reelt er i denne historie.

 

Det ER en pissesituationer, og det ER svært at skulle gå med en hund. Men i visse tilfælde er det altså også den eneste rigtige beslutning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
....det ER jo netop HUNDENS problem, at den ikke har noget sted at bo. :neutral:

 

Hunden oplever ikke det at være "ulovlig" i en bebyggelse som et problem.

Ejeren har skrevet at hun HAR et sted at flytte hen, hvis hun bliver smidt ud!

 

Nej det er ikke en ønskeposition og jeg "godkender" det heller ikke.

Men det er så nemt at dømme andre og pudse egen glorie.

HUNDENS akutte problem er separation og det skal den have hjælp til uanset hvor den bor, eller?

 

Og det er ikke muligt bare lige at skaffe sig et andet sted at bo i omegnen af København. Det kan godt være, at det er anderledes i Jylland.

 

Det har intet med HUNDENS problem at gøre. Hundens akutte problem er at blive efterladt

 

Men herovre er der altså MEGET skrappe regler for husdyrhold. Og i særdeleshed for at bo tilleje med en kamp- muskelhund. Det er næsten ikke muligt mere..

 

Og det er LEJERNE, der laver reglerne. Dem kan man ikke gemme sig for.

 

Nej. Men mener du dermed at så skal hunden ikke have hjælp?

 

Hvordan kan du dog forsvare at lade være med at reagere...... :shock:

 

Hvordan vil du have jeg skal reagere?

 

Jeg HAR jo netop reageret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg mener absolut også det er til hjælp for hunden, at lade ejer forstå hvor uholdbar situationen er.

 

At undlade at påtale det, og blot komme med tips til alene hjemme træning vil være at symptombehandle, og totalt at negligere de problemer, der med stor sandsynlighed vil dukke op når ejeren opsiges fra sit lejemål.

 

Jeg synes absolut det er OK at påpege svagheden ved at anskaffe sig hund ulovligt, men mon ikke det er sevet ind nu?

 

Så de to uger Tinka har taget fri for at træne ovenstående med sin hund (og som hun har fået flere gode tips til), er også de to uger hun har til enten at finde et nyt hjem til sig selv og hund, eller til hund alene.

 

Er det vedtaget?

 

Syntes blot at "stryge med hårene", som jeg syntes alt for mange har tendens til, er at lade som om der ikke er de problemer, der reelt er i denne historie.

 

Der er et stykke fra at "stryge med håret" og så blive ved at hakke.

 

Det ER en pissesituationer, og det ER svært at skulle gå med en hund. Men i visse tilfælde er det altså også den eneste rigtige beslutning

 

Og det er så besluttet at være det rigtigste i denne situation

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Skal vi nu ikke bare hjælpe, istedet for at rakke ned og skælde ud?

 

Trådstarter skriver at hun kan flytte hjem til nogen hvis det går galt, det er ikke så smart det hele, men hundens problem er da det vigtigste at løse, og hvis det er for ubehageligt for trådstarter at være her, kan vi ikke hjælpe mere.

 

Selvom vi andre måske føler at vi er så meget smartere, behøver vi jo ikke at skændes om det :-)

 

Jeg er glad for at du, trådstarter, har fået 14 dage fri nu, og dem bliver du nød til at hellige hundehvalpen og træningen, hvilket jeg er sikker på at du vil gøre :-)

 

Jeg håber ikke du bliver alt for forskrækket over den behandling du får her, at du vil blive her og spørg endeligt hvis du har spørgsmål :-D

 

Dette forum er som regel et rigtigt rart sted :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden oplever ikke det at være "ulovlig" i en bebyggelse som et problem.

Ejeren har skrevet at hun HAR et sted at flytte hen, hvis hun bliver smidt ud!

 

Nej det er ikke en ønskeposition og jeg "godkender" det heller ikke.

Men det er så nemt at dømme andre og pudse egen glorie.

HUNDENS akutte problem er separation og det skal den have hjælp til uanset hvor den bor, eller?

 

Det har intet med HUNDENS problem at gøre. Hundens akutte problem er at blive efterladt

 

Nej. Men mener du dermed at så skal hunden ikke have hjælp?

 

Hvordan vil du have jeg skal reagere?

 

Jeg HAR jo netop reageret :-D

 

Det er muligt det ikke er hundens problem nu, men det kan det da lynhurtigt blive.

 

Hundens problem er seperation, det er vi enige om, men jeg ser det bare som om at hundens seperationsproblemer kan udmønte sig i at TS bliver smidt ud af lejligheden. Nogen hundes seperationsangst løses jo ikke på 14 dage alene.

 

Og det er da meget fint at TS har et sted at flytte akut hen hvis hun bliver smidt ud, men er det sundt for en lille hvalp/unghund at blive kastet mellem bopæle konstant?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er muligt det ikke er hundens problem nu, men det kan det da lynhurtigt blive.

 

Hundens problem er seperation, det er vi enige om, men jeg ser det bare som om at hundens seperationsproblemer kan udmønte sig i at TS bliver smidt ud af lejligheden. Nogen hundes seperationsangst løses jo ikke på 14 dage alene.

 

Og det er da meget fint at TS har et sted at flytte akut hen hvis hun bliver smidt ud, men er det sundt for en lille hvalp/unghund at blive kastet mellem bopæle konstant?

 

Et er at du har ret i det meste, men kunne vi ikke vende tilbage til trådens emne?

 

For hvilken glæde har trådstarter og hendes hundehvalp af al denne kritik :hmm:

 

Jeg er sikker på at trådstarter har forstået kritikken og den situation hun står i!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi nu ikke bare hjælpe, istedet for at rakke ned og skælde ud?

 

Trådstarter skriver at hun kan flytte hjem til nogen hvis det går galt, det er ikke så smart det hele, men hundens problem er da det vigtigste at løse, og hvis det er for ubehageligt for trådstarter at være her, kan vi ikke hjælpe mere.

 

Selvom vi andre måske føler at vi er så meget smartere, behøver vi jo ikke at skændes om det :-)

 

Jeg er glad for at du, trådstarter, har fået 14 dage fri nu, og dem bliver du nød til at hellige hundehvalpen og træningen, hvilket jeg er sikker på at du vil gøre :-)

 

Jeg håber ikke du bliver alt for forskrækket over den behandling du får her, at du vil blive her og spørg endeligt hvis du har spørgsmål :-D

 

Dette forum er som regel et rigtigt rart sted :-D

 

Jeg synes skam også her er rart, men for mig er et debatforum bare ikke et sted man stryger med hårene. Det kan godt være jeg ikke er den der sætter mig med bare tæer i rundkreds og taler om hvordan jeg føler vi kan løse problemerne, men jeg synes bare at vi her er vidne til en meget interessant diskussion som jeg synes er vigtig at få belyst. Så kan det godt være det ikke var TS's intention at skabe den debatvinkel, men nu er det blevet sådan, for flere debattører har grebet det an med den indgang.

 

Man kunne til dels godt starte et nyt emne omkring denne problemstilling, men nu er TS's tilfælde en konkret sag og derfor er diskussion videreført her.

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Et er at du har ret i det meste, men kunne vi ikke vende tilbage til trådens emne?

 

For hvilken glæde har trådstarter og hendes hundehvalp af al denne kritik :hmm:

 

Jeg er sikker på at trådstarter har forstået kritikken og den situation hun står i!

 

Helt ærligt, så er jeg ikke sikker på at TS har forstået kritikken. TS fortæller jo at hun leder efter noget andet. Men noget andet er bare ikke lige så nemt at få i København som jeg forstår TS er fra, og slet ikke i en lejelejlighed i foreninger, hvor flere og flere frabeder sig hunde eller hunde af kamphundetypen.

 

Jeg har ihvertfald ikke på noget tidspunkt set en klar tilkendegivelse af, at TS, udover det ikke er så smart, er med på hvorfor det er at nogen tillader sig påtale det usmarte i denne historie. Endsige hørt en forklaring på hvorfor TS har anskaffet sig en hvalp velvidende at det er forbudt i ejendommen.

 

Som en anden skriver tidligere, hvis bare hendes/hans indlæg kan gøre en forskel for at andre tænker sig om inden de anskaffer sig en hvalp, så er det ok med hende/ham, og sådan har jeg det også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Min pointe er netop som chr... skriver. Hunden har seperationsangst, og det tror jeg ikke vil blive bedre, hvis trådstarter skal flytte meget rundt mens hunden er ung. Hvis trådstarter skal flytte, bliver det ikke umiddelbart til et nyt permanentsted, men hos venner og bekendte. Hvilket kan risikere at blive til et par flytninger, inden det er muligt at finde lejlighed, hvor hunden accepteres.

 

Jeg tror muligvis det er sevet ind at det var en dum beslutning at anskaffe sig hunden, men jeg er ikke sikker på, at den fulde konsekvens af en eventuel beslutning om at beholde hunden er faldet på plads. Ikke kun for ejer, men også for hund.

 

Der er blevet givet fine svar på hvordan man kan træne sin hvalp til at være alene hjemme, og jeg er sikker på, at trådstarter gør sit for at gøre hvalpen til så god en hund som muligt. Men jeg er ikke ked af at have påtalt det problematiske i situationen. Hvilket jeg ikke gør for at generere trådstarter, men af hensyn til hunden.

 

Der bliver aet ufatteligt meget med hårene generelt herinde, og jeg syntes man dermed gør folk en bjørnetjeneste. Ingen tør jo sige noget uden at kaste smileys udover deres indlæg. Der er ingen der føler sig bedre eller smartere, men hvis man har et erfaringsniveau der når udover det der stilles spørgsmål om, så syntes jeg det er på sin plads der deles ud. Også selvom det ikke lyder pænt og pussenusset!

 

Ingen æder trådstarter eller har travlt med andet end at hjælpe med at afdække konsekvenser af beslutningen om at anskaffe sig hunden, og en beslutning om at beholde hunden. Problemet med at være alene hjemme er jo adresseret. Ingen vedbliver med at hakke, men når argumenterne ikke bider på i første omgang, vil folk have en tendens til at udpensle dem på ny.

 

Og ja, Ninjamor, i følge reglerne i trådstarters boligforening er det ikke tilladt at holde hund. Hun har taget fri i to uger for at træne med hunden, og det er sikkert også nogenlunde den tid der er tilbage, inden der er naboer der har set, at der bor et dyr i lejligheden. Og eftersom hundehold er forbudt, er det mislighold af lejekontrakt, og så er der vist ikke så meget mere at gøre. Om det er hund og ejer, eller blot hund, der skal finde nyt sted at bo har jeg ikke svaret på. Skønt jeg ved hvad min anbefaling ville være!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Tiba, der er mange gode muligheder på nettet hvis du skal finde et sted. Jeg havde held ved at tilmelde mig www.boligportal.dk.

 

Her er f.eks. en 2er til 3500 mdr

http://www.boligportal.dk/vis_annonce.php?annonceId=394972&fraSoegning=true

 

Men mange af dem siger ikke noget om hund - så det er bare med at ringe rundt. Måske har din x en ide, siden han har samme hunderace?

 

I alle tilfælde, håber jeg at du finder noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror Tiba har forstået hvad i syntes om hendes måde at anskaffe hund på, skal vi se om vi kan hjælpe hende med hendes spørgsmål, det er trods alt hendes tråd.

 

I øvrigt kunne hun jo have undladt at fortælle at det var forbudt at holde hund der hvor hun bor, ikke så heldigt, men syntes tråden handler lidt for meget om det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg synes skam også her er rart, men for mig er et debatforum bare ikke et sted man stryger med hårene. Det kan godt være jeg ikke er den der sætter mig med bare tæer i rundkreds og taler om hvordan jeg føler vi kan løse problemerne, men jeg synes bare at vi her er vidne til en meget interessant diskussion som jeg synes er vigtig at få belyst. Så kan det godt være det ikke var TS's intention at skabe den debatvinkel, men nu er det blevet sådan, for flere debattører har grebet det an med den indgang.

 

Man kunne til dels godt starte et nyt emne omkring denne problemstilling, men nu er TS's tilfælde en konkret sag og derfor er diskussion videreført her.

 

:-)

 

 

Det bliver meget personligt på den måde.

Jeg, og andre, ynder også at diskutere principper og få andres vinkler på sagen, så det kunne måske alligevel være en god ide at oprette en anden tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver meget personligt på den måde.

Jeg, og andre, ynder også at diskutere principper og få andres vinkler på sagen, så det kunne måske alligevel være en god ide at oprette en anden tråd.

:5up:

Synes vi har set nok tråde der har været alt for personlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla_Olsen

Jeg er ikke helt klar over om du har råd til at købe en andel eller?

Jeg prøver at give dig nogle links alligevel:

 

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55340091 - meget billig, kan dog ikke se om man kan holde hund.

 

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55253458 - Her et det tilladt at holde et husdyr, det er i albertslund :-D

 

Der findes mange billige andelsboliger, jeg tror faktisk det vil være dit lod til at må have husdyr :)

 

Jeg håber du finder ud af noget, så i kan få ro på tilværelsen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...