Hop til indhold

Navn til tæve


Gæst casper
 Share

Recommended Posts

Ja der må jo være en dybere mening med det :-) personligt har jeg aldrig helt forstået det der med at flytte rundt og ændre og regne sig frem til et tal og hokus pokus så er dit liv forandret til det bedre :confused:

 

Men jeg er godt nok nysgerrig - min viden inden for dette kan kun blive større :oops:

 

Selvom man=jeg ikke fatter ideen :???: kan man da godt lege med :mrgreen:

 

Rachel = 2 +1 + 3 + 5 + 5 + 3 = 19

Ronda = 2 + 7 + 5 + 4 + 1 = 19

Rihnie = 2 + 1 + 5 +5 +1 +5 = 19

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er ejjerråjme svært :mrgreen:

 

Rosiah måske?

 

Med R kan jeg godt li navnene

Ronja og Røskva og måske Ravna ... men de er svære at finde alternative stavemåder til så det ender på 19 ... så meget fantasi har jeg vist ikke :)

 

Det er sådan noget der er i ugeblade - hjernevridere

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Selvom man=jeg ikke fatter ideen :???: kan man da godt lege med :mrgreen:

 

Ja da :mrgreen: Så her kommer mit bud:

 

Rtøss, udtales Tøs (det må man gerne har jeg bemærket i mange kendtes navne ;-)) det skulle give 19 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Husk lige, at det ikke nødvendigvis er alle brugere der er online hver dag/ flere gange om dagen ... Det er kun os, der er hunde-forum kuldrede :oops: (ja, mig!) :oops: :oops:

 

Det er jeg skam udemærket klar over - og jeg er såmænd ikke hunde-forum kulleret :-)

Jeg er efterhånden bare rigtig meget nysgerrig, og jeg tror såmænd også beskeden er her når Casper engang logger på igen :-)

 

Regner da med det er ok at skrive et indlæg når man føler for det uden at skulle skele til uret eller hvilken ugedag det er...............

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg skam udemærket klar over - og jeg er såmænd ikke hunde-forum kulleret :-)

Jeg er efterhånden bare rigtig meget nysgerrig, og jeg tror såmænd også beskeden er her når Casper engang logger på igen :-)

 

Regner da med det er ok at skrive et indlæg når man føler for det uden at skulle skele til uret eller hvilken ugedag det er...............

 

Det var ikke for at fornærme dig, og håber da ikke at du tog det på den måde. Undskyld hvis det virkede sådan. Synes bare, at han er blevet spurgt mange gange (og ja, jeg har også spurgt :oops: - skal ikke spille hellig eller noget), men jeg tænker at han nok skal svare når han en dag kommer online igen.

 

Jeg forstår godt at du er nysgerrig, det er jeg også selv. Ikke fordi jeg selv tror på numeroligi, men det ER da hyper spændende hvad der har været tanken bag hans kriterier.

 

Selvfølgelig skal du ikke blive bange for angreb hvis du skriver uden at skele til ugedag... Jeg kan også blive helt i tvivl om, hvor længe et indlæg har været oppe, da jeg sidder her mange gange dagligt i min sommerferie :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det var ikke for at fornærme dig, og håber da ikke at du tog det på den måde. Undskyld hvis det virkede sådan. Synes bare, at han er blevet spurgt mange gange (og ja, jeg har også spurgt :oops: - skal ikke spille hellig eller noget), men jeg tænker at han nok skal svare når han en dag kommer online igen.

 

Jeg forstår godt at du er nysgerrig, det er jeg også selv. Ikke fordi jeg selv tror på numeroligi, men det ER da hyper spændende hvad der har været tanken bag hans kriterier.

 

Selvfølgelig skal du ikke blive bange for angreb hvis du skriver uden at skele til ugedag... Jeg kan også blive helt i tvivl om, hvor længe et indlæg har været oppe, da jeg sidder her mange gange dagligt i min sommerferie :lol:

 

Jeg regner da også med at vedkommende svarer når de er tilbage igen - men du havde samme type indlæg igår i denne tråd og du gav en fornemmelse af du var en smule pegefingerløftende :-)

 

Men godt ord igen :mrgreen: jeg skriver samme indlæg i morgen og i overmorgen osv - lige indtil Casper svarer :engel:

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg tænker det har noget med hundens fødselsdato at gøre.. Noget med at hvis man er født den 23, så er den en 5'er for 2+3=5...

Og så kan man vel analysere ud fra det hvilke bogstaver som vil være gunstige.. Der er vist en masse teknik bag det ;-)

 

Jeg tror gerne der er en masse teknik bag det, og glæder mig til jeg forhåbenligt for stillet en smule af min nysgerrighed :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner da også med at vedkommende svarer når de er tilbage igen - men du havde samme type indlæg igår i denne tråd og du gav en fornemmelse af du var en smule pegefingerløftende :-)

 

Men godt ord igen :mrgreen: jeg skriver samme indlæg i morgen og i overmorgen osv - lige indtil Casper svarer :engel:

 

:vinken:

 

Ja det var jo ikke så heldigt at fremstå sådan :oops: Jeg må stikke pegefingeren op i næsen eller et andet sted, hvor den kun generer mig :mrgreen::lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det er for at give hvalpen den bedst mulige energi.

 

ALT er energi og numerologien anvender navne med den rette energi i forhold til fødselsdatoen for at give individet de bedste muligheder.

 

Ifølge en numerolog burde jeg f.eks. stave mit navm Irrene eller Irenne for at afhjælpe et lidt dumt efternavn.

Omvendt var mit tidligere efternavn nærmest katastrofalt for mig.

 

Man kan også se på sit husnummer for eksempel, det kan passe godt, mindre godt eller skidt til en.

 

Jeg "burde" på i nr 4, men bor i nr. 11 som numerologisk er nr. 2 idet man lægger cifrene sammen.

 

Som "6'er" bør min partner være en "9'er" og sådan kan man blive ved :-)

 

Så hvis man virkelig vil gå op i det, bør man ikke kun tænke på eget tal men også de andre i familiens samt husnummer mv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...