Hop til indhold

Navn til tæve


Gæst casper
 Share

Recommended Posts

Det er for at give hvalpen den bedst mulige energi.

 

ALT er energi og numerologien anvender navne med den rette energi i forhold til fødselsdatoen for at give individet de bedste muligheder.

 

Ifølge en numerolog burde jeg f.eks. stave mit navm Irrene eller Irenne for at afhjælpe et lidt dumt efternavn.

Omvendt var mit tidligere efternavn nærmest katastrofalt for mig.

 

Man kan også se på sit husnummer for eksempel, det kan passe godt, mindre godt eller skidt til en.

 

Jeg "burde" på i nr 4, men bor i nr. 11 som numerologisk er nr. 2 idet man lægger cifrene sammen.

 

Som "6'er" bør min partner være en "9'er" og sådan kan man blive ved :-)

 

Så hvis man virkelig vil gå op i det, bør man ikke kun tænke på eget tal men også de andre i familiens samt husnummer mv.

 

Uha, jeg bliver helt svimmel :confused: :confused: Det var GODT nok meget at tage hensyn til... Man kunne da blive helt stresset, hvis man gik 100% op i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man kan også se på sit husnummer for eksempel, det kan passe godt, mindre godt eller skidt til en.

 

Jeg "burde" på i nr 4, men bor i nr. 11 som numerologisk er nr. 2 idet man lægger cifrene sammen.

 

Som "6'er" bør min partner være en "9'er" og sådan kan man blive ved :-)

 

Så hvis man virkelig vil gå op i det, bør man ikke kun tænke på eget tal men også de andre i familiens samt husnummer mv.

 

WHAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?:shock:

Om jeg så fik skåret det ud i pap 7 milliarder gange ville jeg ikke kunne forstå det :confused:................. Så kan man sige at det er godt at jeg ikke bruger det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Det er for at give hvalpen den bedst mulige energi.

 

ALT er energi og numerologien anvender navne med den rette energi i forhold til fødselsdatoen for at give individet de bedste muligheder.

 

Ifølge en numerolog burde jeg f.eks. stave mit navm Irrene eller Irenne for at afhjælpe et lidt dumt efternavn.

Omvendt var mit tidligere efternavn nærmest katastrofalt for mig.

 

Man kan også se på sit husnummer for eksempel, det kan passe godt, mindre godt eller skidt til en.

 

Jeg "burde" på i nr 4, men bor i nr. 11 som numerologisk er nr. 2 idet man lægger cifrene sammen.

 

Som "6'er" bør min partner være en "9'er" og sådan kan man blive ved :-)

 

Så hvis man virkelig vil gå op i det, bør man ikke kun tænke på eget tal men også de andre i familiens samt husnummer mv.

 

Pu ha det er da lige til at blive rundtosset over. :-)

 

Vil det sige sig at hvis man "konventere" til dette nummernoget, så kan man hvis man rigtigt tilrettelægger hele sit liv efter ende ud med at skulle flytte??

 

Skal man kun tænke over familimedlemmerne i egen husstand eller er det og bedsteforældre, forældre, moster osv??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Pu ha det er da lige til at blive rundtosset over. :-)

 

Åh ja!

 

Vil det sige sig at hvis man "konventere" til dette nummernoget, så kan man hvis man rigtigt tilrettelægger hele sit liv efter ende ud med at skulle flytte??

 

Ja, medmindre man på en eller anden måde kan kompensere for et "forkert" husnummer. Det ved jeg ikke noget om

 

Skal man kun tænke over familimedlemmerne i egen husstand eller er det og bedsteforældre, forældre, moster osv??

 

Egen husstand. Dem som lever sammen.

 

Og så bliver det jo rigtigt "sjovt" hvis man samtidig vil gå op i feng shui, astrologi og andet som også skal passe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så bliver det jo rigtigt "sjovt" hvis man samtidig vil gå op i feng shui, astrologi og andet som også skal passe.

 

:shock: :shock: Så er det man for alvor bliver handlingslammet.

 

Og tænkt hvis en numerologi tal siger, at man skal have 3 stole i stuen, og feng shui siger, at det må man ikke, for det giver ubalance :shock::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Og så bliver det jo rigtigt "sjovt" hvis man samtidig vil gå op i feng shui, astrologi og andet som også skal passe.

 

:lol::lol: Jo tak. Det kunne blive et meget "interesant" liv, måske.

 

Men tænk sig hvor nemt det ville blive at fraligge sig ansvaret for sit eget liv. Man kan bare give alle disse "alternativer" skylden. :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde en veninde som går meget op i numerologi, hun fik bla ændret sit navn og hendes liv ændrede sig helt vildt. hun fik et fedt job og en lækker kæreste og købte ny stor lejlighed osv osv. Hun er overbevist om at det er pga navneændringen at det er sket. Jeg tror at hvis man tror nok på det så kan det godt ændre noget, men det er vel mere fordi man overbeviser sig selv om at man er et nyt og bedre menneske og ikke fordi man får et ekstra bogstav i sit navn :-D

 

Jeg er en 6er i nummerologi og det betyder bla at jeg er et rigtigt hygge menneske og at jeg går meget op i at folk omkring mig har det godt og det passer faktisk meget godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg er en 6er i nummerologi og det betyder bla at jeg er et rigtigt hygge menneske og at jeg går meget op i at folk omkring mig har det godt og det passer faktisk meget godt :-D

 

 

Jeg er også 6'er og for det ikke skal være løgn, så er mit stjernetegn et som har de samme "kvaliteter" så jeg er en "dobbelt 6'er" hvis man kan sige sådan.

 

Jeg tror på at alt er energi - har en energi. Men det er jo svært at måle værdien af en navneændring da man aldrig ville vide, hvordan ens liv ville være blevet uden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
jeg havde en veninde som går meget op i numerologi, hun fik bla ændret sit navn og hendes liv ændrede sig helt vildt. hun fik et fedt job og en lækker kæreste og købte ny stor lejlighed osv osv. Hun er overbevist om at det er pga navneændringen at det er sket. Jeg tror at hvis man tror nok på det så kan det godt ændre noget, men det er vel mere fordi man overbeviser sig selv om at man er et nyt og bedre menneske og ikke fordi man får et ekstra bogstav i sit navn :-D

 

Jeg er en 6er i nummerologi og det betyder bla at jeg er et rigtigt hygge menneske og at jeg går meget op i at folk omkring mig har det godt og det passer faktisk meget godt :-D

 

 

Jeg fik for et par år siden ændret mit fornavn, ikke på grund af noget med sådan noget at gøre, men af den simple grund at jeg ikke kunne lide mit gamle navn.

 

Jeg vil vove den påstand at INTET i mit liv har ændret sig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at tage den her test http://www.numerologi.dk/Den%20nye%20fulde%20numerologi/index2.htm

Gå ind på "beregn dine data"

Jeg har taget den, og den passer OVERHOVEDET ikke på mig

 

 

Skæg lille test da jeg først fandt ud af at trykke datoen rigtigt ind :-D Der var rigtig mange af tingene der passede på mig, både de ting som jeg er god til og de ting som jeg skulle blive bedre til og de bedste af det hele var at der stod at hvis hverdagen blev lidt triviel så kunne det hjælpe mig at købe nyt tøj :-D:mrgreen::lol::blink: Det har jeg så lige vist min mand og så regner med at han ikke bliver sur næste gang jeg er kommet til at impulse købe for flere tusinde kroner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at tage den her test http://www.numerologi.dk/Den%20nye%20fulde%20numerologi/index2.htm

Gå ind på "beregn dine data"

Jeg har taget den, og den passer OVERHOVEDET ikke på mig

 

Det falder mig enddog en anelse mystisk, at de skal have ens cpr nummer... Det giver jeg IKKE ud på nettet... Det er sku for nemt for dem at indskrabe data om folk så. Kald mig bare hysterisk, men better safe than sorry :oops:

 

Mht. trådstarters spørgsmål, så tror jeg helt sikkert på at der er noget vi ikke kan se. Sikken en trist verden ellers ;-) Jeg har været ret skeptisk, men er gradvist blevet indført i en verden af energi, som viser mig noget andet. Jeg er blandt andet blevet healet med stor succes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også 6'er og for det ikke skal være løgn, så er mit stjernetegn et som har de samme "kvaliteter" så jeg er en "dobbelt 6'er" hvis man kan sige sådan.

 

Jeg tror på at alt er energi - har en energi. Men det er jo svært at måle værdien af en navneændring da man aldrig ville vide, hvordan ens liv ville være blevet uden.

 

Ja lige pæcis :-D jeg er slet ikke inde noget af alt det altenative og har egentlig heller ikke taget stilling til om jeg tror på noget af det. Men hvis folk syntes det kan hjælpe dem så syntes jeg det er en gave for dem.

 

Dengang jeg fik regnet mine tal ud så jeg ikke mig selv som hygge menneske men kunne godt se at det er rigtigt at jeg altid søger meget for folk omkring mig og andre ting ( nogle gange så meget at det ikke er sundt for mig selv :oops: )

Men det kom bag på mig hvor meget der alligevel passede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik for et par år siden ændret mit fornavn, ikke på grund af noget med sådan noget at gøre, men af den simple grund at jeg ikke kunne lide mit gamle navn.

 

Jeg vil vove den påstand at INTET i mit liv har ændret sig!

 

Så er det enten fordi du ikke tror nok på det eller fordi du har ændret dit navn til noget forkert :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Det falder mig enddog en anelse mystisk, at de skal have ens cpr nummer... Det giver jeg IKKE ud på nettet... Det er sku for nemt for dem at indskrabe data om folk så. Kald mig bare hysterisk, men better safe than sorry :oops:

 

Mht. trådstarters spørgsmål, så tror jeg helt sikkert på at der er noget vi ikke kan se. Sikken en trist verden ellers ;-) Jeg har været ret skeptisk, men er gradvist blevet indført i en verden af energi, som viser mig noget andet. Jeg er blandt andet blevet healet med stor succes.

 

 

Du kunne jo bare selv regne cpr tallet ud og så skrive det i stedet.

Det står der også på siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Så er det enten fordi du ikke tror nok på det eller fordi du har ændret dit navn til noget forkert :-D

 

 

Så er det nok at jeg ikke tror på det, for har aldrig skænket det en tanke at tal skulle ha nogen indvirkning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Men for dem som tror på det er det jo egentlig rigtig smart, et lille spark til at komme videre i deres liv :-D

 

 

Jo bestemt, nogle gange hjælper det, bare at ha noget at tro på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det falder mig enddog en anelse mystisk, at de skal have ens cpr nummer... Det giver jeg IKKE ud på nettet... Det er sku for nemt for dem at indskrabe data om folk så. Kald mig bare hysterisk, men better safe than sorry :oops:

 

Mht. trådstarters spørgsmål, så tror jeg helt sikkert på at der er noget vi ikke kan se. Sikken en trist verden ellers ;-) Jeg har været ret skeptisk, men er gradvist blevet indført i en verden af energi, som viser mig noget andet. Jeg er blandt andet blevet healet med stor succes.

 

Du behøver IKKE give dit cpr nummer. Bare tværsummen af det og det kan ingen komme nogle steder med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Nå, så skulle jeg jo også lige prøve den test og tjah, det var både og. Nogle ting var helt og aldeles ude i hampen, faktisk det stik modsatte af virkeligheden. F.eks. fik jeg at vide, at jeg sandsynligvis var ekstremt sporty og atletisk... sandheden er, at jeg knapt kunne være mere elendig til alt hvad der har at gøre med sport: blev altid valgt sidst i skolen, eller rettere, 'tildelt' som den sidste tiloversblevne. Kan ikke svømme, ikke ramme en bold, ikke gribe, you name it :D

Jeg var sandsynligvis også meget nydelig og velklædt... ahem... niks!

Karrieremæssigt var det nok noget hen i retning af bankmand, børsmægler, aktiespekulant - specielt sidstnævnte er så noget der vækker en dyb afsky i mig. Det skulle helt sikkert være noget med penge, stod der, og det skal det så absolut ikke, da penge for mig er totalt intetsigende.

 

Nå, nu skal det jo ikke være negativt det hele. På næsten alle andre områder ramte det faktisk rigtigt, rigtigt godt, såeh... tilfælde? måske, hvem ved?

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, nu prøvede jeg lige den test og den kunne stort set ikke ramme mere ved siden af :lol: Det eneste der rammer er det med blåt, første del ved jeg, anden del må tiden vise :blink: Resten er det rene vrøvl! (Og så var der alle de andre tal, men jeg gav op undervejs *GG*) Numerologi er vist ikke for sådan en som mig :lol:

 

Motivation:

Du er stille og reserveret. En god tænker, analysator og mægler. Du har behov for fredfyldte omgivelser og bliver irritabel, hvis dine omgivelser er støjende. Du er kultiveret, følsom, hemmelighedsfuld og kan have anlæg som spirituelt medie. Du kan bo alene og forblive ugift. Du kan godt være enlig og tilslutte dig menneskehedens højere mystiske orden. Din sande natur er at være rolig, for at udvikle dybden af personligheden og således at berige menneskeheden gennem filosofi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...