Hop til indhold

Navn til tæve


Gæst casper
 Share

Recommended Posts

Gæst Tanten
Jeg har også taget den og den passer faktisk godt til mig :-D

 

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår at læse den rigtigt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Tanten
Du behøver IKKE give dit cpr nummer. Bare tværsummen af det og det kan ingen komme nogle steder med :-)

 

Må den tværsum godt være feks 19? eller skal jeg taste 1? (1+9=10 - 1+0=1)

 

Øhh tror egentlig jeg lige har givet mig selv svaret :oops: Kunne være jeg skulle prøve igen......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Må den tværsum godt være feks 19? eller skal jeg taste 1? (1+9=10 - 1+0=1)

 

Øhh tror egentlig jeg lige har givet mig selv svaret :oops: Kunne være jeg skulle prøve igen......

 

19 giver 1+ 9 = 10 = 1

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
19 giver 1+ 9 = 10 = 1

 

Mange tak - rart at læse jeg ikke fuldstændig har mistet mit hoved :-) Hvorfor er det man noglegange bliver nødttil at "sige" tingene højt for at forstå dem.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
He he, nu prøvede jeg lige den test og den kunne stort set ikke ramme mere ved siden af :lol: Det eneste der rammer er det med blåt, første del ved jeg, anden del må tiden vise :blink: Resten er det rene vrøvl! (Og så var der alle de andre tal, men jeg gav op undervejs *GG*) Numerologi er vist ikke for sådan en som mig :lol:

 

Motivation:

Du er stille og reserveret. En god tænker, analysator og mægler. Du har behov for fredfyldte omgivelser og bliver irritabel, hvis dine omgivelser er støjende. Du er kultiveret, følsom, hemmelighedsfuld og kan have anlæg som spirituelt medie. Du kan bo alene og forblive ugift. Du kan godt være enlig og tilslutte dig menneskehedens højere mystiske orden. Din sande natur er at være rolig, for at udvikle dybden af personligheden og således at berige menneskeheden gennem filosofi.

 

Jeg synes altså ikke jeg får nok filosofiske tanker fra dig. Kom lige igang, ikk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

hi hi hi :mrgreen: jeg kan godt li' mit resultat :mrgreen:

 

 

Du er den altfavnende elsker af menneskeheden, tolerant, venlig og forstående. Du er på toppen af livet og skal vende dig for at vise andre vejen. Du synes at modtage visdom oppefra. Således ved du, at den sande vej til lykke er at hjælpe andre. Du er den gifte type, stærk i lidenskab og medlidenhed. Du kommer let til penge eller velstand og ved, hvordan du skal bevare den. Du er aldrig smålig, men handler med brede begreber og kan opnå succes på trods af vanskeligheder. Du er her for at vise andre vejen gennem din geniale tænkning. Du kan vælge mange professioner - uddannelse og medicin er de mest sædvanlige arbejdsområder. Du kan blive taler, forfatter eller foredragsholder med lige stor lethed. Kommunikation, hjælp til fremmede og positioner indenfor statsmandsskab eller ledelse opnås let indenfor din kapacitet. .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...