Hop til indhold

Stolt af sin vaps...


Gæst Diva
 Share

Recommended Posts

Diva er den første hund jeg går til hundetræning med..

 

Vi går ved DcH Aalborg. Og jeg syntes det har været enormt spændende at se den udvikling Diva har været igennem. Fra at være en meget nervøs hund til nu at være super dygtig og arbejdsom :)

 

Vi var igår til DcH`s klubkonkurrence.

 

Diva fik 1. pladsen i K klassen. med 108.40 point ud af 110.

 

Derudover vandre pokalerne:

 

Bedste hund i K klassen & Bedste tæve ved klubmesterskabet..

 

Så i dag må man godt være lidt stolt af sin bette vaps:vuf:..

 

Hvad går I andre til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med din hund. Det er rigtig, rigtig godt gået. Det er en fornøjelse at se, hvordan ens hund vokser i sig selv, når den finder ud af hvor meget den kan magte. Træning er ikke bare øvelser og træning, men lader hundens selvtillid vokse.

 

Min første hund, der snart fylder 11, har jeg gået til alverdens ting med. Gennem tiden har vi gået LP (droppede det efter vi bestod LP1), jagtlige prøver, praktisk jagt, udstilling og nu har vi kastet os over rally.

 

Er rigtig dum til at få taget billeder, men hun har gennem tiden vundet sin del - trods hun ikke var den fødte udstillingsstjerne. Udstillingsmæssigt er det blevet til veteran verdensvinder og champion i flere forskellige lande udover Danmark.

 

De to andre hunde der siden er kommet til, bliver også hevet med til alt muligt. Den yngste blev i september nr. 2 i specialklubbens klubmesterskaber i egen lydighedsprøve - og bestod sin første rallyprøve sidste weekend.

 

Vi træner en masse forskelligt, og går til et hav af konkurrencer. Fordi jeg er typen der ikke får trænet, hvis jeg ikke har noget at træne op til. Og snart kaster vi os over spor.

 

Og P.S. Seje pokaler!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...