Hop til indhold

Hjælp til hjemmeside


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Jeg skal have ændret min hjemmeside til et noget mere smart og professionelt udseende og i den forbindelse har jeg set på priser på webdesign - og faldt næsten ned af stolen :shock:

 

Er her nogen som kan henvise til en webdesigner som ikke koster 10 000 - 20 000 kr?

 

Det skal være en relativ simpel hjemmeside som jeg selv kan vedligeholde

 

På forhånd tak :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bruger du ikke nogen af dem som mono.net, 123hjemmesider etc. Jeg mener, at flere af dem giver mulighed for at få dit egen hjemmeside adresse for et mindre beløb end en hjemmeside designer koster.

Der er nogle designs man kan rette til, så hjemmesiden bliver mere personlig - men du behøves ikke kunne kode vilde koder.

 

Jeg har selv brugt one.com til min egen og Anders' arbejdshjemmeside, og vi valgte selv adresserne (altså ikke noget anders.one.com). Koster en 200 kroner om året, synes jeg at huske.

 

Du har pc, ikke? Jeg har jo mac, så er lidt ude af drift i forhold til hvad man kan downloade af hjemmeside design programmer, men det er også en rigtig nem måde at gøre det på. Så skriver og retter du på egen computer og bruger et simpelt program til at oploade. One.com understøtter den måde.

 

Eneste er, om du vil have at folk kan betale med dankort o.l. direkte på din hjemmeside, det er jeg ikke helt sikker på, hvordan gøres.

 

Hvis noget af det ovenfor er en ide for dig, vil jeg gerne hjælpe dig hvis du har brug for det. Som tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har mod på selv at kaste dig ud i det, er der også mono net.

 

Gratis hjemmeside nemt og hurtigt med mono

 

Det er virkelig billigt, 14 kroner hver måned for en basic pakke. Det må blive noget med 168 kroner om året. Men det kræver selvfølgelig at du selv har lyst til at prøve at lave den :-)

 

Jeg er enig her. Jeg bruger også mono, og der er virkelig mange kreative muligheder mht. design. Selvfølgelig er smag og behag forskellig, men jeg synes da selv at min egen er ret smart ;-)

 

Den helt store forskel på mono og 123hjemmeside er at man altid kan se på en side at den er lavet på sidstnævntes skabelon, medens mono har et langt mindre ensrettet udseende, med mulighed for at flytte moduler rundt som det passer én.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvorfor bruger du ikke nogen af dem som mono.net, 123hjemmesider etc. Jeg mener, at flere af dem giver mulighed for at få dit egen hjemmeside adresse for et mindre beløb end en hjemmeside designer koster.

Der er nogle designs man kan rette til, så hjemmesiden bliver mere personlig - men du behøves ikke kunne kode vilde koder.

 

Jeg har selv brugt one.com til min egen og Anders' arbejdshjemmeside, og vi valgte selv adresserne (altså ikke noget anders.one.com). Koster en 200 kroner om året, synes jeg at huske.

 

Du har pc, ikke? Jeg har jo mac, så er lidt ude af drift i forhold til hvad man kan downloade af hjemmeside design programmer, men det er også en rigtig nem måde at gøre det på. Så skriver og retter du på egen computer og bruger et simpelt program til at oploade. One.com understøtter den måde.

 

Eneste er, om du vil have at folk kan betale med dankort o.l. direkte på din hjemmeside, det er jeg ikke helt sikker på, hvordan gøres.

 

Hvis noget af det ovenfor er en ide for dig, vil jeg gerne hjælpe dig hvis du har brug for det. Som tak :-D

 

Jeg er ikke god til det! Jeg HAR forsøgt at lave både 123 og nogle andre, men jeg går hele tiden i stå og kan ikke komme videre, fordi??? Jeg aner det simpelthen ikke.

 

Den jeg har nu driller skam også når jeg skal rette i den og den hedder endda SIMPLE :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...