Hop til indhold

Michael Vick's hunde


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Undskyld...:oops:...troede faktisk du var i gang, og nået længere end mig...

 

 

Det er ok.. :blink:

jeg prøver at holde igen med google for jeg vil læse det når bogen kommer... men det jeg har set og læst indtil nu er bare så spændende...

Det er åbenbart første gang nogensinde at man prøver at redde så mange hunde der har været i kamp :vedikke:

 

også synes jeg simpelthen at det er så ekstremt rørende at uanset hvor meget de vovser er blevet pint og plaget af mennesker, så vil de os stadig med krop og sjæl :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Det er "kun" i indledningen, at det er så barske sager. Læs videre, du vil ikke fortryde det!

 

 

læser den også færdig...:engel:

 

har lige hentet den hos mutter i dag...så er der også terrible towel billede til dig senere...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

100 sider tilbage af bogen...og jeg fandt desværre også ud af den lille røde hunds skæbne...:megaked:

 

Men uden at afsløre for meget for dem der endnu ikke har læst bogen, vil jeg sige at jeg er imponeret over hundes evne til at tilgive, og den helt utrolige mængde af kærlighed, overskud og hengivenhed de har overfor os mennesker...

 

Some dogs can be raised in the harshest way possible and stil have nothing but happiness and companionship to share with he world
Link til indlæg
Del på andre sites

100 sider tilbage af bogen...og jeg fandt desværre også ud af den lille røde hunds skæbne...:megaked:

 

Men uden at afsløre for meget for dem der endnu ikke har læst bogen, vil jeg sige at jeg er imponeret over hundes evne til at tilgive, og den helt utrolige mængde af kærlighed, overskud og hengivenhed de har overfor os mennesker...

 

 

 

:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Er kommet igennem første del... og føj hvor er Vick og co. da nogle psykopater!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Er kommet igennem første del... og føj hvor er Vick og co. da nogle psykopater!!

 

skal gerne være den første til at indrømme at jeg havde mine to vuffer ovre og trøste mig da jeg havde læst den del...synes normalt ikke at ting går mig på, men jeg tænker stadig lidt på den lille røde hund i en stille stund, prøver at forstå det...men det er en af de ting man nok aldrig vil forstå...

 

 

Men der er også mange positive ting i bogen...jeg fik vist nævnt Georgia for dig? Og uden at sige for meget, kan jeg vist sige at, til sidst i bogen er der en "where are they now?" og i dag har jeg læst resten af bogen(med undtagelse af 10 sider), fordi jeg besluttede at nu skulle jeg sgu se hvordan det gik med hende...hehe...er faldet for den "tossede" hund...folk skal næsten se hende herinde, hun er ikke ret køn...hehe

 

4645_dogtown_saving-the-michael-vick-dogs-09_04700300.JPG

 

Jeg vil faktisk anbefale alle der kan komme til et eksemplar, at læse The lost dogs...altså efter at have læst den, tror jeg aldrig mere jeg vil lade armene falde ned langs siden med en opgivende mine når der er noget mine hunde har lidt svært ved at lære, for der er andre der har haft en langt tungere opgave end mig, som jo bare har et par "normale" hunde....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

skal gerne være den første til at indrømme at jeg havde mine to vuffer ovre og trøste mig da jeg havde læst den del...synes normalt ikke at ting går mig på, men jeg tænker stadig lidt på den lille røde hund i en stille stund, prøver at forstå det...men det er en af de ting man nok aldrig vil forstå...

 

Og heldigvis for det da. Hvis man forstod det, så var den da helt gal....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Og heldigvis for det da. Hvis man forstod det, så var den da helt gal....

 

 

Ja for pokker...prøvede heller ikke at forstå tanken bag, men nærmere hvordan at folk med den slags tendenser overhovedet kan få lov at færdes mellem andre mennesker...de er jo syge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for pokker...prøvede heller ikke at forstå tanken bag, men nærmere hvordan at folk med den slags tendenser overhovedet kan få lov at færdes mellem andre mennesker...de er jo syge...

 

Det er nok heller ikke uden grund at Vick på det tidspunkt var den eneste i gruppen, der ikke havde været i spjældet. Uden hans fodboldkarriere, var han sikkert endt som dybt kriminel.

 

Men ja, syge det er de sgu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det er nok heller ikke uden grund at Vick på det tidspunkt var den eneste i gruppen, der ikke havde været i spjældet. Uden hans fodboldkarriere, var han sikkert endt som dybt kriminel.

 

Men ja, syge det er de sgu.

 

 

Ja han er jo desværre helt fantastisk, og så længe folk ikke kan se ud over det, vil de ikke forstå at han er en skamplet på NFL...

 

Det er selvfølgelig min egen personlige mening, men jeg synes virkelig det er frygteligt at sådan en mand skal være forbillede i et land hvor football er så stort...altså han burde slet ikke være forbillede...men ja du ved hvad jeg mener....synes ikke børn skal vokse op med en idé om, at bare du er god til din sport, så kan du tillade dig hvad som helst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke linke endnu - da jeg ikke er over 50 indlæg endnu, men på "google books" kan man læse ret meget af bogen, hvis man søger på "The Lost Dogs". Der er vidst kun fjernet "et par" sider, så vidst jeg har forstået. Har ikke selv læst bogen, så ved ikke hvor meget der er blevet fjernet.

 

Det er nok uden tvivl ikke så spændene som at læse "bogen", men det kan give et godt indblik hvad bogen indeholder.

 

Håber det kunne hjælpe. Havde gerne linket, hvis jeg kunne - send evt. en pb, hvis det driller, så skal jeg glædeligt linke til den der, hvis jeg kan det. :bighug:

- Mozart :hundifart:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ok.. :blink:

jeg prøver at holde igen med google for jeg vil læse det når bogen kommer... men det jeg har set og læst indtil nu er bare så spændende...

Det er åbenbart første gang nogensinde at man prøver at redde så mange hunde der har været i kamp :vedikke:

 

også synes jeg simpelthen at det er så ekstremt rørende at uanset hvor meget de vovser er blevet pint og plaget af mennesker, så vil de os stadig med krop og sjæl :hjerte:

 

 

 

bliver lige nød til gentage mig selv :hjerte::hjerte:

 

Hvor er det rørende at læse om de hunde!!

- skal til at læse 3. del "redemption"

 

men altså delen hvor de bliver fordelt ud på forskellige grupper også småt begynder at blomstre op er jo lige til at flæbe over! :genert::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
bliver lige nød til gentage mig selv :hjerte::hjerte:

 

Hvor er det rørende at læse om de hunde!!

- skal til at læse 3. del "redemption"

 

men altså delen hvor de bliver fordelt ud på forskellige grupper også småt begynder at blomstre op er jo lige til at flæbe over! :genert::lun:

 

 

Ja der er nogle setbacks, men absolut også nogle dejlige solstrålehistorier...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Gæst The dogfather
No Justice for Jonny Michael Vick Dog at Center of Pit Bull Debate | Parade.com

 

:stupid:

...og stakkels lille Johnny Justice :cry: håber han finder en ny mission :hjerte:

 

 

Suk...ja hvad skal man næsten sige til den slags? Fordomme og ignorance ødelægger meget...

 

Og nu ved jeg godt at jeg lige om lidt får på puklen og at vide at jeg skal acceptere at folk ikke vil have deres børn i nærheden af pitbulls...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Michael Vick... En yderst usmagelig person. Jeg var chokeret over hans hemmelige ulovligheder vedr. hunde.:shock:

 

 

Synger "du er ikke alene"...

 

Hver gang jeg sidder og ser NFL håber jeg han bliver skadet...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...