Hop til indhold

Michael Vick's hunde


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde
Synger "du er ikke alene"...

 

Hver gang jeg sidder og ser NFL håber jeg han bliver skadet...:engel:

Haha! (ogsaa mig:genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Synger "du er ikke alene"...

 

Hver gang jeg sidder og ser NFL håber jeg han bliver skadet...:engel:

 

ah troede det kun var mig :genert: Jeg hoppede op i sofaen, med fingeren peget mod skærmen og råbte "HA! SÅ KAN DU LÆRE DET!" da eagles røg ud :banan:

Min stedfar, som jeg så kampen med, kunne ikke se det vigtige i at eagles ikke skulle videre og bad mig falde lidt ned igen :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
ah troede det kun var mig :genert: Jeg hoppede op i sofaen, med fingeren peget mod skærmen og råbte "HA! SÅ KAN DU LÆRE DET!" da eagles røg ud :banan:

Min stedfar, som jeg så kampen med, kunne ikke se det vigtige i at eagles ikke skulle videre og bad mig falde lidt ned igen :rolleyes:

 

 

haha...prøv at gå på youtube og se "michael vick chest injury"...det er simpelthen den smukkeste kamp jeg har set...næsten bedre end sidst steelers vandt superbowl...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
haha...prøv at gå på youtube og se "michael vick chest injury"...det er simpelthen den smukkeste kamp jeg har set...næsten bedre end sidst steelers vandt superbowl...:klap:

 

me like :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Michael Vick... En yderst usmagelig person. Jeg var chokeret over hans hemmelige ulovligheder vedr. hunde.:shock:

 

Suk...ja hvad skal man næsten sige til den slags? Fordomme og ignorance ødelægger meget...

 

Og nu ved jeg godt at jeg lige om lidt får på puklen og at vide at jeg skal acceptere at folk ikke vil have deres børn i nærheden af pitbulls...:mrgreen:

 

 

min signatur er jo citat fra bogen "the lost dogs" og hver gang jeg ser den tænker jeg på Jasmine og Johnny Justice.... og alle de andre små firbenede skæbner fra Vicks hundekampe.... Tænk alt den grusomhed man kan byde hunde også er de alligevel lykkelige for at være sammen med os :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
min signatur er jo citat fra bogen "the lost dogs" og hver gang jeg ser den tænker jeg på Jasmine og Johnny Justice.... og alle de andre små firbenede skæbner fra Vicks hundekampe.... Tænk alt den grusomhed man kan byde hunde også er de alligevel lykkelige for at være sammen med os :lun::hjerte:

 

 

Kan godt huske citatet...fik nemlig hyleren på da jeg læste det i bogen...:oops:

 

Jeg tænkte "vi byder dem så meget, men de elsker os ubetinget"...:hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...