Hop til indhold

Kødben der ikke knækker søges:


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg opdaget at De luxe simpelthen bare sluger sine kødben efter han har bidt dem i stykker (og de er altså ret store).

 

Opdagede det da han en aften kastede op og der røg to stykker kødben op, og synes ikke det er særlig betryggende hvis han er alene hjemme og det sætter sig fast fordi han tror han er så smart at sluge et så stort stykke :stupid:.

 

Han er også helt vild med marvben, men har ikke fundet nogle steder hvor jeg kan købe det? - Det vi har nu stjal jeg hjemme fra mine forældre af :genert:.

 

Så gode ben søges tak :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber kraftben i Brugsen, og ingen af mine hunde har haft held til at bide stykker af dem. Det skulle da undre mig hvis lille De Luxe er stærkere end en Grand Danois, men man kan jo aldrig vide :mrgreen:

 

Det vigtige er at de skal serveres rå! Lige så snart de er tilberedt, splintrer de lettere.

 

Hahah nej han burde da ikke være stærkere end en GD :-D.

 

Spørger du slagteren om det i Brugsen? eller ligger de ved kødet? :vedikke::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahah nej han burde da ikke være stærkere end en GD :-D.

 

Spørger du slagteren om det i Brugsen? eller ligger de ved kødet? :vedikke::-D

 

Som ligger de på frys ved siden af lammekoteletter o.lign., men man kan også altid spørge slagteren. Sommetider hvis jeg synes at de stykker, der ligger i fryseren, er for små, får jeg skåret nogle større. Det gør de lige medens jeg venter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg opdaget at De luxe simpelthen bare sluger sine kødben efter han har bidt dem i stykker (og de er altså ret store).

 

Opdagede det da han en aften kastede op og der røg to stykker kødben op, og synes ikke det er særlig betryggende hvis han er alene hjemme og det sætter sig fast fordi han tror han er så smart at sluge et så stort stykke :stupid:.

 

Han er også helt vild med marvben, men har ikke fundet nogle steder hvor jeg kan købe det? - Det vi har nu stjal jeg hjemme fra mine forældre af :genert:.

 

Så gode ben søges tak :engel:

 

har i ikke en slagter i måløv? jeg går ned hos min lokale halalslagter og køber assorterede lammeben + marvben, det koster stortset ikke noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber energi-tyre- tygge ben kært barn mange navne og marv ben hos alt til hund og kat, jeg bestiller over nettet, og køber storkøb.

jeg har altid fået en super service, bestiller man inde kl 13, så modtager du dagen efter med posten :-D

 

Har du en hjemmeside :-D?

 

Som ligger de på frys ved siden af lammekoteletter o.lign., men man kan også altid spørge slagteren. Sommetider hvis jeg synes at de stykker, der ligger i fryseren, er for små, får jeg skåret nogle større. Det gør de lige medens jeg venter.

Det vil jeg kigge efter, tusinde tak :5up:

 

har i ikke en slagter i måløv? jeg går ned hos min lokale halalslagter og køber assorterede lammeben + marvben, det koster stortset ikke noget.

Jo det har vi, men jeg har kun set butikken være åben to tre gange imens vi har boet her :stupid: - og var faktisk også i tvivl om man måtte give sin hund sådanne ben eller ej :???:. Men det lyder til at man gerne må :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det har vi, men jeg har kun set butikken være åben to tre gange imens vi har boet her :stupid: - og var faktisk også i tvivl om man måtte give sin hund sådanne ben eller ej :???:. Men det lyder til at man gerne må :-D

 

hvis bare de er rå, er der vist ikke så mange begrænsninger. vi gav 15 kroner for en stor pose lammeben den anden dag, de skal jo ikke bruge det til noget alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis bare de er rå, er der vist ikke så mange begrænsninger. vi gav 15 kroner for en stor pose lammeben den anden dag, de skal jo ikke bruge det til noget alligevel.

 

Håber slagter manden snart har åbent når jeg skal forbi så :-D.

 

 

 

har i ikke en slagter i måløv? jeg går ned hos min lokale halalslagter og køber assorterede lammeben + marvben, det koster stortset ikke noget.

 

Det notere jeg bag øret :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...