Hop til indhold

the hills


Petrine
 Share

Recommended Posts

det er falsk. pseudoreality.

 

Kan du mon skære ud i pap - hvis hun seriøst har fået alle de plastikoperationer og de seriøst er gået fallit....så er det da endnu mere uhyggeligt end den elendigt skrevne soap jeg troede det var

 

hvad er pseudoreality? Sidder der nogle og beslutter, at nu skal ham Spencer gå ud og være utro og så gør han det eller ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du mon skære ud i pap - hvis hun seriøst har fået alle de plastikoperationer og de seriøst er gået fallit....så er det da endnu mere uhyggeligt end den elendigt skrevne soap jeg troede det var

 

hvad er pseudoreality? Sidder der nogle og beslutter, at nu skal ham Spencer gå ud og være utro og så gør han det eller ...

 

jeg ved det ikke rigtigt, og det er der måske ikke nogen der gør. du kan prøve at google lidt om det evt. men det er f.eks. noget med, at flere af skuespillerne har indrømmet, at den kæreste de har i serien, bare er deres "serie-kæreste", og at de har en anden rigtig kæreste, som ikke vil være med, f.eks.

 

der har også været noget med, at tilgivelsesscenerne mellem heidi og lauren, har været staged og helt falske. og den slags. og det har været fremme, at når de f.eks. kører i bil, kører de ikke rigtigt, men hænger bag på en lastbil eller noget i den stil. altså kernen er vel, at det skal ligne reality, men en stor del er fabrikeret og dramatiseret. i det hele taget kan man sige, at de er "sig selv", men en stor del indhold er staged og mere eller mindre skabt af producerne, der er nok en kerne af ægthed i de fleste relationer.

 

ang. heidi og spencer, eller speidi, er de jo et helt kapitel for sig selv, og har bl.a. haft en "falsk" skilsmisse, spencer har haft en (måske?) falsk psykose, og de er generelt helt ude at skide.

 

jeg ved ikke så meget om det, prøver at holde mig på afstand, har rigeligt med afhængigheder allerede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...