Lupus Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Lige et "par" billeder af den kære lille hund og husets andre beboere; de dejlige tamrotter Missi, Rattie, John og Walter. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Dejlige billeder. Det er altid skønt når husets dyr kan sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hvor vildt! Har de været vant til hinanden siden små? Er sikker på Molly ville tro det var, ja en rotte Som skal jages:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 åårh hvor dejligt at de kan sammen og skønne totter :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Ja, Lupus har kendt rotterne siden han var ti uger (da vi fik ham). Han eeelsker dem. Vi har bare fra start taget rotterne og kælet med dem, mens vi sagde noget i retning af "de er sååå søde". Virker som om at han forstår at de også er en del af huset. Men hvis han møder en vildrotte, så tror jeg straks at det er en anden sag Tak, de er så dejlige. Missi (den største) har lige rundet 530 gram. De har aldrig bidt, hvilket er mere end man kan sige om hvalpen Lupus :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Nuuurh! :lun: skønt syn meen nu fik det mig jo lige til at tænke på at jeg kom af med mine sidste to totter for to uger siden Dem var robin også vilde med, (også fordi de var der da han kom). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Ja, Lupus har kendt rotterne siden han var ti uger (da vi fik ham). Han eeelsker dem. Vi har bare fra start taget rotterne og kælet med dem, mens vi sagde noget i retning af "de er sååå søde". Virker som om at han forstår at de også er en del af huset. Men hvis han møder en vildrotte, så tror jeg straks at det er en anden sag Tak, de er så dejlige. Missi (den største) har lige rundet 530 gram. De har aldrig bidt, hvilket er mere end man kan sige om hvalpen Lupus :blink: Han må næsten have været mindre end rotterne, da han kom hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Han må næsten have været mindre end rotterne, da han kom hjem? Lige knap, han vejede ca 2 kg Og øv Stenshoej, stakkels dig, det er så dejligt med totter i huset :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts