Gæst trs79 Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Hej er ny herinde og for ikke at skulle læse alle tråde igennem ville jeg lige oprette en selv for at prøve det. Jeg er på udkig efter noget nyt foder da min ene hund evt kunne lide af noget allergi, er dog ikke sikker men vil ikke tage chancen da han lige har døjet med HOT SPOTS og gået med "skærm" i en måned for derefter at få svamp i ørene. Jeg leder generelt efter noget uden korn og oksekød da jeg fik fortalt af dyrelægen at oksekød/protein og hvede er det hunde oftest reagerer på og sjældent på tilsætningsstoffer osv. Faldt så over ARION som er billig på tyske sider, men der kan jeg ikke finde varianten med laks og ris, og mit spørgsmål er simpelt, er her nogen der kender en tysk side hvor den variant kan bestilles, ellers er jeg ude i WOLFSBLUT som er lidt dyrere, eller CANIDAE, men det kan jeg heller ikke finde på en tysk side da de skriver ingen forhandler på siderne når man klikker på logoet. Det skal lige siges at det kun er til halv fodring da jeg har bestemt at lave noget selv da jeg kan få fisk og rejer gratis, så laver ris, grøntsager, tobisolie og linser selv i en stor gryde og vil så tilsætte lidt foder for at de får noget ekstra, men de elsker det hjemmelavede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 CANIDAE er vidst et amerikansk foder, og er først lige kommet til dk, så måske det slet ikke findes i tyskland Jeg ved ikke med de andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trs79 Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 ok, har nemlig haft kigget på zooplus, health24 og futterfreund og de har billeder af det, men står noget med ingen forhandlerliste i øjeblikket, men da jeg skrev til en amerikansk side der forhandlede det, sagde hun at jeg skulle prøve deres tyske samarbejdspartner da jeg ville spare meget i fragt, men de havde det så ikke.... underligt synes jeg.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Ja det lyder da ret mystisk :hmm: Håber du finder noget foder de trives på. Jeg har selv fodret med canidae og min var vild med det, men hun er så også vild med næsten alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Bassil fik Arion som hvalpefoder som er med kylling, tror jeg.. Det er billigt, til gengæld havde han så svamp i både ører og poter. Jeg tror ikke det er uden korn? Vi har skiftet til Markus Mühle og efter det har han ingen problemer med ører og poter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Canidæ kan du købe her i dk - hos Søpet dyrhandel, vist nok i Odense. De har et kornfrit lakseprodukt. Har lige selv købt en prøve på Canis Natural for at se om min kræsenpind vil æde den som godbidder eller tilskudsfoder til det hjemmelavet når jeg har travlt - og det vil hun. Den er med kylling og kornfrit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Søpet er i Svendborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ajsas Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Bassil fik Arion som hvalpefoder som er med kylling, tror jeg.. Det er billigt, til gengæld havde han så svamp i både ører og poter. Jeg tror ikke det er uden korn? Vi har skiftet til Markus Mühle og efter det har han ingen problemer med ører og poter.. Ris, laks min. 28% og Koncentreret planteekstrakt · stivelse · lakseolie · roetrevler · ølgær · licithin · planteolier · F.O.S. er hvad der er i Arion laks og ris. Jeg kender flere hunde der fungerer fint på Arion inkl. min egen. Jeg køber det hos en privat forhandler og der er det billigere end i butikkerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Ris, laks min. 28% og Koncentreret planteekstrakt · stivelse · lakseolie · roetrevler · ølgær · licithin · planteolier · F.O.S. er hvad der er i Arion laks og ris. Jeg kender flere hunde der fungerer fint på Arion inkl. min egen. Jeg køber det hos en privat forhandler og der er det billigere end i butikkerne. Jeg har kun brugt deres hvalpefoder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts