Hop til indhold

naboens hunde gør hele dagen!

Recommended Posts

Gæst Saphiira

Min kæreste og jeg har boet her i 4-5 måneder nu, og alt i mens vi har boet her har naboens hunde gøet fra kl halv 6-6 om morgenen, og når de går på arbejde. Jeg har vænnet mig til at de gør om morgenen, så det generer mig ikke. Dog synes jeg det er synd for hundene. Jeg havde også overvejet at spørge naboen om de ville have, jeg gik ned og så lidt til dem, for jeg går jo hjemme, men det hjælper vel ikke på denne adfærd? :hmm:De gør også hen af dagen i ca. 20-30 min i træk... :shock:

Nå, men jeg var så ude at gå med Charlie, da en dame kommer hen til mig for at sige hej til Charlie for han er jo sååå sød.... Så spørger hun mig om hundene ikke generer mig, hvor jeg svarer nej... Hun siger så, at hun har boet i den opgang jeg bor i, hvor hun så er flyttet til den ved siden af, og hundene har gjort dette i flere år... Hun har klaget mange gange, men intet er sket. Men jeg tænker mere på hundene, for jeg synes det er synd... Jeg ved, at de har prøvet at gå lange ture med hundene om morgenen, og givet dem noget "beroligende", tror jeg det er.... Hmm...:hmm:

Er der noget man kan gøre, for at hundene får det bedre? Og ikke gør?

Link til indlæg
Del på andre sites