SimbaLøven Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Nu er der kun tre uger til Kiksen flytter ind :banan::banan: Målet er at finde et "rigtigt" navn til ham inden da. Der er bare så mange gode navne, og så mange mere eller mindre brugbare "regler". En eller to stavelser. Og er det nu S, I eller K der er gode at have i navnet. Er det bare vås, eller er der noget i det? Og Valde - er det ikke et godt hunde navn :hjerte: Løven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hvis du synes, at det skal være Valde, så skal det da være Valde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SimbaLøven Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Ja - det tror jeg, jeg synes :-D Vil jo gerne finde det helt rigtige.. Løven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kiacaroe Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 :banan::banan: valde er et godt navne det min lille vovhund kom til og hedde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
SimbaLøven Besvaret December 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 :banan::banan: valde er et godt navne det min lille vovhund kom til og hedde Os min - og han er skøøøøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Valde er da rigtig fint :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Barrington Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Hej. Du skal da kalde ham hvad du har lyst til. Valde er et fint navn. Vi har hørt rigtigt meget for vores valg af navn. Men det er vi da ligeglad med, hunden iøvrigt også. Det er ikke fordi han ikke kender sit navn at han ikke kommer, der er bare noget han liiiigge skal først. Barringtons "mor" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts