Gæst Bam Bam Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Jeg kunnne godt tænke mig, at komme på et klikkerkursus med Murphy. Men jeg kan ikke finde nogle steder i Jylland. Jeg har også tjekket hundeweb, men der kommer heller ikke noget frem. Er der nogen som kan hjælpe mig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Klikkertræner du i forvejen??? Mere for at vide, om det skal være sådan et "kom godt igang" kursus, eller et "sådan bliver du bedre til klikkertræning" - agtigt??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Google er din ven Egely hunde har et begynder klikkerkursus, men der er pt. ikke noget hold - prøv at kontakte dem. http://www.egelyhunde.dk/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Tak. Har også googlet det, men synes ikke jeg kunne finde noget. Men godt du lige var lidt mere vågen end mig:-D Jeg klikker ikke nu, så det skal være et intro kursus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Tak. Har også googlet det, men synes ikke jeg kunne finde noget. Men godt du lige var lidt mere vågen end mig:-D Jeg klikker ikke nu, så det skal være et intro kursus. Skal det være et kursus, eller skal det være alm. ugentlig træning??? Altså på sådan et klikker-begynder hold?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Ny side 1 DKKs kredse http://www.hunde-forum.dk/traening/4517-traeningspladser.html#post115335 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Ny side 1 DKKs kredse http://www.hunde-forum.dk/traening/4517-traeningspladser.html#post115335 1000 tak:mrgreen: Jeg vil nok helst på et kursus først, men ugenligt træning kunne også være en god ide. Men så skulle det nok ikke være for langt væk fra Herning;-) Men igen tak. Jeg vil lige kigge dine links igennem:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Du kan også hjemmetræne, med "hjælp" fra canis... www.canis.dk til højre på forsiden, der kan du tilmelde dig et klikker-email kursus... Det er faktisk ret godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 jeg har været inde på canis og kigge nu . jeg synes ikke jeg kan finde nogen steder om hvad det koster sådan et kursus :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 jeg har været inde på canis og kigge nu . jeg synes ikke jeg kan finde nogen steder om hvad det koster sådan et kursus :hmm: Hvilket kursus??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 et klikker emailkursus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Canis' emailkursus er gratis. Bare kast dig ud i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 et klikker emailkursus Det er gratis :blink: Du melder dig bare på Og det er meget brugbart :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Du kan også hjemmetræne, med "hjælp" fra canis... www.canis.dk til højre på forsiden, der kan du tilmelde dig et klikker-email kursus... Det er faktisk ret godt :blink: Tak. Havde godt set den, men var ikke sikker på om det var noget værd. Men dejligt, du kan anbefale det. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 et klikker email kursus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 så må jeg da lige prøve det af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Vil gerne prøve at træne Romo med klikker. Vi har ikke trænet med klikker før, har kun brugt godbidder... Er det for sent at starte på kliktræning? Nogle gode råd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Vil gerne prøve at træne Romo med klikker. Vi har ikke trænet med klikker før, har kun brugt godbidder... Er det for sent at starte på kliktræning? Nogle gode råd? Det er aldrig for sent at starte med klikkertræning! Hvis ikke der er nogle klikkerkurser der hvor I bor, så er det e-mail klikkerkursus fra canis.dk helt sikkert ok. Kender det ikke selv, men har stor tiltro til Canis... Ellers sælger de en bog samme sted, der hedder "klikkertræning for din hund" (eller noget i den stil) skrevet af Morten Egtved og Cecilie Køste. Den er også rigtig god, skrevet på en meget letforståelig måde. Man kan let bli' lidt afskrækket, hvis man begynder at læse om klikkertræning - for der er så voldsomt meget at læse, og det ser tit SÅ kompliceret ud på skrift! Men det er det ikke, når man vel kommer lidt ind i det er principperne faktisk rimelig nemme og logiske. Men når det skal udtrykkes på skrift bli'r det gerne lidt overvældende. En ting der måske ta'r et halvt sekund at gøre, kan snildt kræve en hel sides forklaring, hvis det skal forklares nogenlunde omhyggeligt... Kast jer bare ud i klikkertræningen - det er simpelthen den sjoveste, bedste, mest givende og mest interessante måde at træne hund på - IMØ! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 bor man i nærheden af Haderslev starter vi et klikker kursus først i det nye år, det kommer til at løbe over 10 gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Bor desværre i Randers... Men måske jeg skulle se om det var et i nærheden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Man kan nemt selv starte uden forudgående træning ved at få klikker kurset fra Canis.:blink: Bestil kurset, køb en klikker også nogle gode godbidder så er det kun dig selv der sætter grænsen.:klap: Har selv gennemgået det og synes klart det er super godt.. Held og lykke med det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts