Hop til indhold

Klikkerkursus for begyndere

Recommended Posts

Gæst Bam Bam

Jeg kunnne godt tænke mig, at komme på et klikkerkursus med Murphy. Men jeg kan ikke finde nogle steder i Jylland. :cry:

Jeg har også tjekket hundeweb, men der kommer heller ikke noget frem.

Er der nogen som kan hjælpe mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak:mrgreen:

Jeg vil nok helst på et kursus først, men ugenligt træning kunne også være en god ide. Men så skulle det nok ikke være for langt væk fra Herning;-)

Men igen tak. Jeg vil lige kigge dine links igennem:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan også hjemmetræne, med "hjælp" fra canis...

www.canis.dk til højre på forsiden, der kan du tilmelde dig et klikker-email kursus... Det er faktisk ret godt :blink:

Tak. Havde godt set den, men var ikke sikker på om det var noget værd. Men dejligt, du kan anbefale det. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Vil gerne prøve at træne Romo med klikker. Vi har ikke trænet med klikker før, har kun brugt godbidder... Er det for sent at starte på kliktræning? Nogle gode råd?

Det er aldrig for sent at starte med klikkertræning! :-D

Hvis ikke der er nogle klikkerkurser der hvor I bor, så er det e-mail klikkerkursus fra canis.dk helt sikkert ok. Kender det ikke selv, men har stor tiltro til Canis...

Ellers sælger de en bog samme sted, der hedder "klikkertræning for din hund" (eller noget i den stil) skrevet af Morten Egtved og Cecilie Køste. Den er også rigtig god, skrevet på en meget letforståelig måde.

Man kan let bli' lidt afskrækket, hvis man begynder at læse om klikkertræning - for der er så voldsomt meget at læse, og det ser tit SÅ kompliceret ud på skrift! Men det er det ikke, når man vel kommer lidt ind i det er principperne faktisk rimelig nemme og logiske. Men når det skal udtrykkes på skrift bli'r det gerne lidt overvældende. En ting der måske ta'r et halvt sekund at gøre, kan snildt kræve en hel sides forklaring, hvis det skal forklares nogenlunde omhyggeligt... :roll:

Kast jer bare ud i klikkertræningen - det er simpelthen den sjoveste, bedste, mest givende og mest interessante måde at træne hund på - IMØ! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan nemt selv starte uden forudgående træning ved at få klikker kurset fra Canis.:blink:

Bestil kurset, køb en klikker også nogle gode godbidder så er det kun dig selv der sætter grænsen.:klap:

Har selv gennemgået det og synes klart det er super godt..

Held og lykke med det..

Link til indlæg
Del på andre sites