Hop til indhold

strik til hunden


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Blev såen lige inspireret af den her tråd :mrsgreen: og kom i tanke om at jeg da har en lille kjole til et barn jeg engang købte på nettet (ved en fejltagelse :genert: troede det var en voksne kjole :stupid: )

 

Men Izzie er altså ikke heeelt med på den idé :hmm:

 

10112010065.jpg

 

101120100641.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev såen lige inspireret af den her tråd :mrsgreen: og kom i tanke om at jeg da har en lille kjole til et barn jeg engang købte på nettet (ved en fejltagelse :genert: troede det var en voksne kjole :stupid: )

 

Men Izzie er altså ikke heeelt med på den idé :hmm:

 

10112010065.jpg

 

101120100641.jpg

 

Hvor er Izzie fin :lun: Kan slet ikke forstå, hun ikke er med på den..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej vel :mrgreen: skal lige til at lægge den ind og op og sådan så hun kan passe den :blink: og så får hun den på, på turen lidt senere :engel:

 

Hun skal nok blive fin..:lun:

Godt alternativ, hvis man ikke kan strikke...:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig! :mrgreen: er næsten færdig men skal lige over til min mor og vaske hunde senge :blink: så hun har fået den ufærdigt på, og så gør jeg den færdig derovre...hun står lige nu i gyngestolen og glor på mig :engel::lol:

 

hun tænker nok, hvad du har gang i...:blink:Uh..Glæder mig bare til at skulle strikke den til Charlie... :mrgreen: Har fundet ud af min mor har skjulte talenter, så hun kan faktisk strikke:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så blev der sat krave på dækkenet - dte hjalp lidt, men er stadig ikke tilfreds. Er ikke noget strikkegeni, men går ud fra, at øvelse gør mester, så må øve mig lidt mere :blink:

 

Beklager kvaliteten, de er taget med mobilen af en meget vrangvillig hund, der ihvertfald ikke gad stå model :mrgreen:

 

Synes nu, den ser fin ud:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan med glæde berette, at man både kan gå og løbe med dækkenet på og sandelig også lege med hvalp og krølle sig sammen og sove med det på :5up:

 

Men sort er ikke en god farve, de fleste så ikke hun havde dækken på men synes bare hun pludselig så meget tyk ud :lol::lol::lol:

 

Jeg har i øvrigt også bemærket, at om aftenen er lyse farver gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...