Gæst The dogfather Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Føj for den lede siger jeg bare Al-Qaeda syede bomber ind i hunde - Politiken.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 I krig og kærlighed...., føj da. For nogle år siden så jeg i et tv-program om en hund, der røg til dyrlægetjek i en lufthavn, fordi den var blevet dårlig under transporten. Heldivis for det, for der var blevet placeret 1-2 kg narko i maven på den. Den klarede sig dog og slap for at blive sprættet op af modtageren. Mennesker kan altså være grusomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Stakkels stakkels hunde... Forstår slet ikke de kan få sig selv til det.... :damn::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Muslimer har et helt andet syn på hunde, i islam betragtes hunden, ligesom svinet, som et urent dyr. Ikke at det er en undskyldning for at behandle et dyr på den måde. Men vi bruger jo også dyr til forsøg, og selvom det er blevet under mere humane forhold er jeg sikker på, at der stadig er eksempler derude, hvor dyrene lider en ligeså grum skæbne som de omtalte hunde. Nogle mennesker ser altså på hunde, som mange ser på f.eks. rotter og mus. Så i bund og grund er det vel ikke meget anderledes end hvad mange forsøgsdyr bliver udsat for. Forskellen er bare tanken bag forsøget. Og inden jeg bliver angrebet fra alle sider vil jeg gerne sige, at jeg ikke prøver at forsvare, hvad hundene er blevet udsat for. Jeg synes, det er en forfærdelig måde at behandle et dyr på. Og jeg synes, at det værste er tanken bag behandlingen. Det er langt at gå for at skære igennem med et budskab. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Mangler simpelthen ord... Men det gør jeg jo generelt, når det gælder de mennesker! :evil::evil: De er sq så sindssyge...! :evil::evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Muslimer har et helt andet syn på hunde, i islam betragtes hunden, ligesom svinet, som et urent dyr. Ikke 100% rigtigt og selv svin skal behandles anstændigt, men der findes rådne æbler i alle grupper. Veninden fik metal-scanneren til at bippe i lufthavnen og der blev hendes hund (som hun havde på armen) også kropsvisiteret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 fy for s****:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 (rettet) jeg har enlig let svert ved at skulle føle mig forarvet vi snakker alsår om en terror gruppe som har slået tusen vis af mensker ihjel helt uden grund så jeg forventer godt nog hellerikke at di skulle gå op i dyrevelfær. det er skide søn for di hunde men når man nu tenker på vad den gruppe ellers har gjort af uhyrligeheder kommer den jo nermest til at blejne i forhold til. di mensker er spletterravene sensyge. Redigeret November 8, 2010 af GRAND DANE fejl i formuleringen. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Det mest absurde er, at det kaldes "hellig krig", at der forventes en belønning efter døden for disse handlinger... Hvilken gud vil mon belønne en sådan adfærd overfor sine skabninger? Og hvilken gud vil belønne at man sprænger uskyldige kvinder og børn i luften - med vilje, vel at mærke, bare fordi man vil så rædsel i lokalbefolkningen? Hvilken gud vil belønne, at man bruger kvinder og børn som 'bombeskjold' ved at placere missiler i civile boligområder? Mon ikke der snarere er tale om satan, hvis nogen vil belønne den slags! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tager jeg meget fejl, eller har forskellige militære institutioner (USA og Sovjet) ikke også eksperimenteret med at bruge delfiner som intelligente torpedoer? Ja, der er mange syge mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Dyr skal slet ikke indblandes i krig... Hverken hunde, delfiner osv.... :damn:Dumme dumme mennesker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Tager jeg meget fejl, eller har forskellige militære institutioner (USA og Sovjet) ikke også eksperimenteret med at bruge delfiner som intelligente torpedoer? Ja, der er mange syge mennesker. Uanset om det er en forsker eller en terrorist er det selvfølgeligt sygeligt...det skelner jeg ikke imellem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 hvor er det bare så synd for dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts