KarinaO Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 I dag bliver Gracie 2 år, så man kan nu sige at hun rigtigt træder ind i de voksne hundes rækker. På lørdag har jeg haft hende i 6 måneder. Tiden går virkelig stært, men alligevel føler jeg at jeg har haft hende altid. Desværre har vi ikke meget glæde af dagslyset i hverdagene, så vi kan ikke vise nogen billeder af fødselaren taget på selve dagen, udover dette: Gracie på sin nye pude, jeg jeg købte til hende i går for sølle 130 kr. Den er et hit. Og ellers har jeg disse billeder fra i fredags, hvor jeg havde tidligt fri, og derfor nåede at komme ud inden det blev mørkt, endda uden det regnede på os. Billederne er alle taget med min mobil, så kvaliteten er derefter, men jeg synes jo ikke motivet fejler noget, så jeg vil gerne dele dem med jer. Vi havde en rigtig dejlig tur. Gracie er blevet god til at springe, og springer gerne op på alt muligt, tit helt af sig selv, bare for at gøre mig glad. Gæt engang hvad hun har nedlagt. Af sted det går i den smukke efterårsskov. Gracie lytter.... ...og lytter mere efterårsstemning Davs. Og her er hvad Gracie lytter efter. Nemlig de 'skrigende' køer. Man er vel kvæghund. :hjerte: Mere ko på vej hjem. Synes den er sød med al den pels. Så varer det ikke længe inden solen går ned. De er lidt spændende de køer. Gad vide om Gracie også underer sig over at vi kan høre dem skrige til hinanden om aftenen, når vi er gået i seng. Mærkelige dyr. Ko-idyl. Synes de ser ud til at have det godt, og ved ikke hvad de skriger sådan for. Og så fik jeg lige tømt min mobil for billeder, og der var også disse af gracie der ser TV. Hun elsker dyreprogrammer. Min mor siger hunde kun gider se Tv til de blive 2 år, så den tid er åbenbart forbi nu.:hmm: Her følger hun med i Hyrdehunden Mollys opvækst. Og her er det spændende om zebraen Zeb finder tilbage til sin mor inden løven æder den. Behøver jeg at skrive at Gracie er et af mit livs hidtil bedste investeringer. Hvor ville jeg gerne have haft hende fra hvalp. Lige nu går jeg og overvejer om hun skal få lov at få et kuld hvalpe på et tidspunkt, da det kunne være fedt at få en hvalp efter netop hende, som jeg kan følge fra dag 0, men tiden vil vise om jeg får mod på det. Men tilbage til hovedemnet Tillykke Gracie!! :tillykke::klovn::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 tillykke den smukke prinsesse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Gracie er også en ualmindelig dejlig hund Det har været helt fantastisk at følge den udvikling i to har gjort sammen i den korte tid du har haft hende... Jeg er sikker på at Gracie vil blive en rigtig god mor :slem: Stort tillykke med fødselsdagen Gracie :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tillykke med dejlige Gracie i dag! :banan::banan::banan: Fantastiske billeder af hendes tv-kiggeri Hun er sådan en fin hund - vi andre gav hende i hvert fald helt klart lilla bånd i går! :5up: PS: Så morsomt at du lige fik nævnt køernes "skrigeri" 3 gange i Gracies fødselsdagstråd :lol: Du må optage det, så vi andre kan høre hvad det går ud på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tillykke med den smukke velcro pige :lun::lun::lun: Dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tillykke med de to år til Gracie:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Hip hip huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smukke Gracie. Det ser ud til at du indtil da har haft en vidunderlig dag sammen med din søde moar, og sikke en dejlig natur du har at boltre dig på.. Bare det var mig der kunne gå og glo på en ko. Arrrj, okay, jeg har hele utterslev mose hvilket ikke er dårligt på nogen måde. Det er et skønt område. Og hvor er du heldig sådan at ha fået en dejlig stor flot pude, den ser altså ret så god ud:5up: Endnu engang kæmpe tillykke med de 2 år, du er altså ved at være voksen så.. At du bare ved det.. Og pssst. sig det ikke til nogen, men jeg fylder faktisk også snart to år.. Skulle også hilse fra min hunde moar, hun sukker altid når hun ser billeder af dig. Hun synes du er rigtig smuuuuuuk:engel: Mange fødselsdagshilsner fra Aussien Caia:tillykke::tillykke::tillykke::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tak for alle hilsnerne. Gracie er glad og ville gerne invitere Caia med ud og glo på køer, som det nu hører sig til for en rigtig hyrdehund. Og jeg aner ikke hvad de køer skriger efter. I luftlinie står de godt nok ikke så lang væk, men jeg kan høre de brøler, når jeg er gået i seng. Vildt underligt, men klart at foretrække fremfor så meget andet støj. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tillykke med dejlige Gracie i dag! :banan::banan::banan: Fantastiske billeder af hendes tv-kiggeri Hun er sådan en fin hund - vi andre gav hende i hvert fald helt klart lilla bånd i går! :5up: PS: Så morsomt at du lige fik nævnt køernes "skrigeri" 3 gange i Gracies fødselsdagstråd :lol: Du må optage det, så vi andre kan høre hvad det går ud på Frigga du kan da nok se hun ikke kan få et lilla bånd, når hun er så overbygget.:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Stort tillykke til den smukke Gracie:banan: Dejligt når gaverne bliver taget godt imod:5up:. Smukke billeder fra skovturen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Tillykke, hvor er hun kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Stort tillykke med to årsdagen, hun er godt nok smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 :banan: :hjerte:STORT TILLYKKE TIL DEN SMUKKE GRACIE :hjerte: :banan: og tak for skønne billeder og søde fortællinger :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Hun er virkelig en smuk hund. Tillykke med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 Stort tillykke, Gracie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 8, 2010 Rapporter Share Besvaret November 8, 2010 ih tillykke til smukke gracie jeg har stadig ikke fået billederne fra i går men jeg videresender dem til dig så snart jeg får dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Tillykke med hende :banan: Hvor er hun smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Tak for alle hilsnerne. Gracie er glad og ville gerne invitere Caia med ud og glo på køer, som det nu hører sig til for en rigtig hyrdehund. Og jeg aner ikke hvad de køer skriger efter. I luftlinie står de godt nok ikke så lang væk, men jeg kan høre de brøler, når jeg er gået i seng. Vildt underligt, men klart at foretrække fremfor så meget andet støj. Caia vil meget gerne glo på køer sammen med Gracie.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Forsinket tillykke til meget smukke og uendeligt søde Gracie :banan::banan::banan: Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Forsinket tillykke med føsdagen smukke Gracie Godt du kunne få en IRL-møsser på dagen :kys: Menneske-Karina; jeg HAR da fortalt dig hvorfor de køer skriger sådan Det er jo på denne tid af året kalvene bliver skilt fra deres mødre Men ja, det lyder så frygteligt, at man tror de er kommet til skade eller sådan noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts