Hop til indhold

Kreative julegaver


tjikson
 Share

Recommended Posts

Jeg har planlagt at bedsteforældre i familien får et maleri fra børnebørnene. Dvs fingermaling, som jeg har farvekoordineret og de så klatter på et lærred (det bliver abstrakt pga børnenes alder, og så med farver der passer til bedsteforældres stuer)

 

Jeg har tidligere gjort samme med hundene. Ladet dem trampe maling på et lærred. Det blev virkelig pænt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har planlagt at bedsteforældre i familien får et maleri fra børnebørnene. Dvs fingermaling, som jeg har farvekoordineret og de så klatter på et lærred (det bliver abstrakt pga børnenes alder, og så med farver der passer til bedsteforældres stuer)

 

Jeg har tidligere gjort samme med hundene. Ladet dem trampe maling på et lærred. Det blev virkelig pænt.

 

Hvad brugte du af maling til hundepoter :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alletiders tråd, lyder det her fra en fattig :mrgreen:

 

Jeg står nemlig også for at skulle hjemmebrygge nogle tinge...

 

Mine forældre får et maleri af en art. Regner med at male vores to gamle kattes hoveder og så skal jeg finde på noget ikke alt for avanceret baggrund...

 

Jeg har et nogenlunde stort stykke sort stof, som jeg skal finde på at sy noget af til min svoger. Tøj er bare uaktuelt, da han er møgkræsen hvad angår bukser, bluse dur stoffet ikke til og så kan jeg sådan set ikke sy andet :vedikke: Puder mangler de ikke... Nogle der har en idé? :genert:

 

Og min søster får så en historie, som jeg selv har skrevet - så håber jeg bare, at jeg når at blive færdig med den :x2: Så den kan blive printet ud og blive samlet bare LIDT bog-agtigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...