Gæst maian889 Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 På vores gåtur i dag mødte vi en lille "sø"... Den var Carlo ganske begejstret for... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 kan ikke se noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Hva med nu?? Det er en MP4 fil Kan ikke få min tlf til at lave det anderledes.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Årrrh, han er så flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nina er min hund Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 På vores gåtur i dag mødte vi en lille "sø"... Den var Carlo ganske begejstret for... Da min hund var hvalp kunne hun ikke lide vand men nu laver hun ikke andet en at være i vand. Men hvor gammel er/var din hund da den ville i vandet??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Da min hund var hvalp kunne hun ikke lide vand men nu laver hun ikke andet en at være i vand. Men hvor gammel er/var din hund da den ville i vandet??? I sommers ville han ABSOLUT ikke i vandet - jeg ku selv gå derud ku jeg. Der var han lige blevet 1år. Nu er han 15 mdr - nu drøner han ud i en hvilken som helst vandpyt, og hvis man kan få lov at "bide" vandet og gø af det, så er det det bedste... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Nåårrh hvor er han sød Han løber osse kanin-hop-løb, lissom Motor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts