Hop til indhold

dalmatiner hvalp hjælp

Recommended Posts

Gæst tuddiermig

hej alle

jeg har for to uger siden købt en dejlig dalmatiner hvalp (hun) molli hedder hun....og vi er super glad for hende... men i dag hvor vi skulle ud og gå blev hun ved med at tisse og tisse og tisse hun satte sig hver andet sekunt....og der kom måske to dråber ad gangen...og vi måtte gå hjem tidligt da hun ikke holdte op med det og nu er jeg bange for at hun måske har blærebetændelse. det skal lige siges at hun har gjort det hele dagen. jeg har været inde og læse om det på nethundedokterne.dk men der er kun artikler om voksene hunde...og da hun ikke er helt renlig endnu er det jo ikke usansynligt at hun tisser på gulvet.....

og så en til en anden sag molli er meget venlig og nem men hun har meget sværet ved at høre efter hvad jeg siger....ikke når vi er ude og gå men når hun bliver lukket ud og tisse i haven....vil hun bare ikke komme når jeg kalder...jeg nå ud og hente hende og lokke med godbider....hvad gør jeg ved det nogen råd????

mvh anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som blærebetændelse, som er smertefuldt for hunden. Du skal tage hende til dyrlæge i morgen.

Mht til at komme når du kalder, så er det noget hun skal lære, de fødes jo ikke fuldt trænede ;-)

Har du meldt dig til hvalpetræning? Det er altid en god ide at finde en klub at gå til træning i, med en ny hvalp, så den og du kan lære at begå jer sammen på en positiv og udviklende måde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites