Gæst liselotte Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Min veninde har fået en retriver førerhund på 2 år. Hun bor i Århus nord. Hvor mon hun kan lufte sin hund hvor den kan løbe frit i indhegning? Hun er blind så hun kan ikke "samle op" efter den. Hunden adlyder hende. Nogle ideer? Hilsen Liselotte:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Min veninde har fået en retriver førerhund på 2 år. Hun bor i Århus nord. Hvor mon hun kan lufte sin hund hvor den kan løbe frit i indhegning? Hun er blind så hun kan ikke "samle op" efter den. Hunden adlyder hende. Nogle ideer? Hilsen Liselotte:hmm: Velkommen til Jeg spørger med undren: Har din veninde ikke fået hjælp til ovenstående af foreningen hun har hunden fra? Jeg er desværre ikke kendt i Århus, men der kommer sikkert andre til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Der er indhegnet hundeskov i Trige.... det er vist lige det eneste indhegnede område, jeg kan komme på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Der er også en indhegnet hundeskov ved rundkørslen der ligger efter Bilka. Alternativt tror jeg hun skal helt til Tranbjerg, hvor der også en en glimrende indhegnet hundeskov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts