Hop til indhold

I morgen er det to år siden Saba tog afsted


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Og jeg tænker faktisk på hende hver dag stadig...der går ikke en dag uden at jeg enten får nævnt overfor nogen at jeg har haft en amerikansk bulldog, at jeg tænker på hende i en stille stund, eller at jeg kommer til at kigge på et billede af hende og smiler..

 

Dengang delte jeg hendes historie med jer

 

http://www.hunde-forum.dk/til-minde-om/4565-sabas-historie.html

 

og sluttede af med at love Saba at hun aldrig ville blive glemt...

 

Saba...siden du forlod os er Victoria kommet til, og som jeg skrev er hun også kommet til at sove de steder du sov og på mange måder har hun nok opfyldt noget af din plads...hun har ikke stjålet den fra dig, du vil altid være i mine tanker, men det tomrum du efterlod i Pablos og mit hjerte har hun været med til at fylde op igen...du viste mig glæden ved to hunde, og gav mig lysten til at vi altid skal være et trekløver herhjemme...du vil på mange måder være en kilde til inspiration og glæde, til trods for at du er i hundehimlen nu...:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Og jeg kan huske da du delte historien med os - den rørte mig så dybt - så selvom jeg ikke "kendte" dig den gang, så er Saba på et eller andet punkt også gemt i mig, selvom jeg aldrig mødte hende :genert:

 

 

Årh...det luner...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ja jeg kan også huske historien.. Det er faktisk det første indlæg jeg kan huske fra dig, netop fordi jeg synes historien var så sørgelig og det var så rørende hvordan du beskrev jeres forhold - eller dit forhold til hende i hvert fald :-)

 

Håber du er kommet nogenlunde gennem dagen.

 

 

Det er i morgen...men jeg vil mindes hende med et stort smil på læben, og måske forkæle de to herhjemme lidt ekstra...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Også dig, og så kun to dage efter at Cash havde sin ulykke. :megaked:

 

Jeg håber Saba og Cash render rundt og leger sammen i hundehimmelen. Hun så dejlig ud, og hvor er det fedt, at du gav hende en chance og at hun kom ud af sin skal og lærte, at verden ikke er så farlig.

 

 

Ja det er godt nok tæt på hinanden..:megaked:

 

Jeg tror bestemt de hygger sig sammen deroppe, hvor der er fred og ingen farer...

 

Ja selvom det var ufatteligt hårdt at tage afsked, vil jeg altid føle at det var det rette at tage hende til mig...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så dårlig til at finde de rigtige ord i disse situationer, og derfor tyr jeg som oftest til digte, de siger som regel det meste :ae:

 

Og nedenstående digt finder jeg selv trøst i til tider, og jeg håber, at det også kan hjælpe dig igennem dagen i morgen :ae:

 

If it should be that I grow frail and weak

And pain does keep me from my sleep,

Then will you do what must be done

For this, the last battle can´t be won.

 

You will be sad - I understand.

But don´t let grief then stay your hand.

For on this day, more than all the rest,

Your love and friendship, must stand the test.

 

We´ve had so many happy years.

What is to come can hold no fears.

You´d not want me to suffer so,

When the time comes, please let me go.

 

Take me where my needs they´ll tend,

Only, stay with me until the end.

and hold me firm and speak to me,

Until my eyes no longer see.

 

I know, in time, you too, will agree,

It is a kindness, you do to me.

Although my tail, its last has waved,

From pain and suffring I´ve been saved.

 

Don´t grieve that it must now be you,

Who has to decide this thing to do.

We´ve been so close - we two - these years,

don´t let your heart hold any tears.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

så er det i dag....:megaked:

 

Jeg har købt lidt guf til hundene, og har tændt et lys i vinduet...

 

Jeg mindes en episode med Saba, hvor jeg nok var en af de dumme hundeejere jeg opponerer imod...Jeg var ude og træne Pablo...Saba stod bundet til trækket af bilen, og pludselig hører jeg bare "snap...kling"...lyden af spændet på Sabas halsbånd der ramte jorden...halsbåndet er sprunget...og så så jeg bare min hund spæne afsted hen imod en anden hund...

 

Jeg ser allerede avisoverskrifterne foran mig "kamphund skambider anden hund ", mens jeg løber hen for at fange hende...

 

Men hvad gør Saba? Hun står da med halen højt og logrende, og ejeren af den anden hund smiler til mig og siger "nej nej...rolig nu...hun gør jo ikke min noget" da jeg råber efter Saba...

 

Den her hund som jeg kun fik lov at have i mit liv for en kort stund, var så fuld af kærlighed, men havde desværre langtfra overskuddet til at administrere den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh RIP smukke Saba :lun:.

 

er helt sikker på hun løber rundt oppe i hundehimmelen og har det godt :hjerte:.

 

- Mine forældres hund blev aflives for en måned siden ca. og her for 3 uger siden drømte jeg åbenbart om ham og råbte efter ham i søvne, hvor min kæreste så vækker mig og siger jeg drømmer om Luffe hvor jeg siger, "ja det ved jeg godt", og vender mig om og sover videre. Og da jeg skulle ud med De luxe kiggede jeg op i himmelen og sagde "det er bare fordi jeg savner dig" :lun:

 

Ej de hunde altså, de fylder altså meget i ens hjerte :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun var sgu dejlige det sure læs:lun:

Du gjorde et skide godt arbejde med hende... og hun havde det sgu godt hos dig Brormand. :5up:

 

RIP dejlige pige.. du lærte os alle nogen ting mens du var her. hils Jessie, Lupus og Cæzar deroppe. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så sad man her, igen, med tudefjæs... :oops:

 

Hundefar, jeg kan godt huske første gang jeg læste din og Sabas historie. Dengang sad jeg, som nu, med tårerne ned af kinderne og tænkte "ham der er noget helt særligt" og det mener jeg stadig her to år efter, hvor jeg har lært dig bedre at kende :lun:

Som jeg skrev dengang, så har du gjort en kæmpe forskel for Saba og det er skønt at vide, at hun fik chancen for at opleve et hundeliv som det skal være :hjerte: Desværre har det jo nok været hendes første tid som fik sat for dybe ar i hende til at hun kunne holde "spøgelserne" på afstand og du måtte derfor ty til det mest kærlige over for Saba: At lade hende få fred.

Jeg er sikker på at hun ville være dig dybt taknemmelig hvis hun kunne sige det, både for den tid hun fik hos dig og at du var uselvisk nok da det kom til det :lun: Du er et godt menneske Hundefar :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Årh, har lige læst din beretning om Saba :cry:

 

Går ud fra at grunden til hendes problemer var fordi nogen havde behandlet hende skidt - Det gør bare så ondt at tænke på hvor onde nogen mennesker kan være :megaked:

 

Jeg håber, at du kan se tilbage og trøste dig med, at hun hos dig fik lov til at opleve kærlighed og omsorg, sådan at hun også fik prøvet at leve et lykkeligt hundeliv.

 

Respekt til dig for at du kunne se ud over dit eget behov for at have Saba i dit liv, og gjorde det som var bedst for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...