søster lagkage Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 halfdan har fået en ny adfærd på repetoiret. når vi nusser, klør eller børster ham, "bider" han i vores hår, bitte små hurtige bid, helt tæt ved huden. lidt som når han f.eks. en gang i mellem gnaver i sine poter. han gør det også i min kærestes skægstubbe og brystbehåring om morgenen, når vi ligger og hygger. det er ret fint, og jeg er ikke i tvivl om, at det er sødt ment - det minder mig lidt om aber, der groomer hinanden. eller om min pony, der nogle gange kløede lidt igen med læber/tænder, når jeg kløede hende. men jeg har aldrig før hørt om hunde med den adfærd - er der andre h-f hunde der groomer deres mennesker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 her er et billede fra i går, hvor han lige har fået fat i en god tot. han arbejder sig så hurtigt op ad den, for at gå i gang med at gnave forsigtigt i min hovedbund: [ATTACH]35012[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Jeps, Luna gør, hun gør det næsten hver gang vi klør hende, hvis vi bare nusser, så gør hun ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Har ikke hørt om det før, men det lyder ret sødt -og ja det får mig også til at tænke på aber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Og det bedste Baldur vidste, det var at få lov at bide mine negle, det havde jeg så aldrig prøvet før, men det var vildt sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 halfdan er i hvert fald ikke den eneste så, der kan man bare se. det er vildt hyggeligt, jeg synes især det er fint, når han gør det i min kærestes skæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret November 10, 2010 Rapporter Share Besvaret November 10, 2010 Det gør min svigerfars löwchen Jack også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Det gør 2 af mine også, hyggeligt, men det kan godt nive lidt, når de nusser på den måde. De gør det også ved hinanden, selv katten får en tur engang imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Min Leroy gjorde det også. Men det gjorde altså nas, så vi prøvede at lære ham at lade være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Det gør 2 af mine også, hyggeligt, men det kan godt nive lidt, når de nusser på den måde. De gør det også ved hinanden, selv katten får en tur engang imellem. Luna eeeelsker også at få lov at gøre det ved katten Katten er dog ikke altid lige så begejstret, som regel starter han ud med at nyde det, men så bliver Luna så begejstret over at hun får lov, at hun begynder at blive lidt voldsom eller i sin iver får trådt på ham :stupid: Min Leroy gjorde det også. Men det gjorde altså nas, så vi prøvede at lære ham at lade være Jeg syntes rent faktisk også at det gør nas, så jeg forsøger altid at sætte nogen i mellem hendes tænder og mig, så hun ender som regel med at groome en bamse eller mit tøj i stedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Min Leroy gjorde det også. Men det gjorde altså nas, så vi prøvede at lære ham at lade være Jeg syntes rent faktisk også at det gør nas, så jeg forsøger altid at sætte nogen i mellem hendes tænder og mig, så hun ender som regel med at groome en bamse eller mit tøj i stedet :blink: så er der trodsalt nogle fordele ved en lille tæppetisser - her kilder det bare lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 He he - Vilya gør det big time! Især ved Lillefoden - hun ææææælsker ham :hjerte: Ved hende behøver man dog ikke nusse først - hun kommer bare farende og starter Hun gør det også ved Kimmi og ved hendes bamser..... og nej, hun blev ikke voldsomt forsømt som hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Asta'en gør det også... Primært ved Olenog sine bamser... hvilket passer mig glimrende, for helt ærligt, så synes jeg det gør ondt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Petrine gør det, ved mor og far, katten, lillebror og fuglen synes det er noget af det kæreste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 så er der trodsalt nogle fordele ved en lille tæppetisser - her kilder det bare lidt Dexter gør det også engang imellem. Primært på min arm, når vi sidder i sofaen OG det KAN gøre ondt ved en lille hund, når han får rigtigt godt fat. Så niver det bare! Men det er nu så sødt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Petrine gør det, ved mor og far, katten, lillebror og fuglen synes det er noget af det kæreste. Ved fuglen? Hvad er det for en fugl? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 11, 2010 Rapporter Share Besvaret November 11, 2010 Ved fuglen? Hvad er det for en fugl? Amazon papegøje, og han kan lide det indtil Petrine nusser mod fjerene, så flipper han; der går sjældent mere end et par sekunder, før nusningen stopper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts