Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Bella søger kæreste

Hej

Jo, det ser sødt ud når der graves i en sandkasse.

Man har bare lidt svært ved at se det søde og sjove i det, når det er blomsterbedene der graves i.

Vores Bella kan grave helt ned til kineserne og tror slet ikke vi lægger mærke til, at hun har jord i hele hovedet når hun kigger lige så uskyldigt op på os, når vi kalder på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jo, det ser sødt ud når der graves i en sandkasse.

Man har bare lidt svært ved at se det søde og sjove i det, når det er blomsterbedene der graves i.

Vores Bella kan grave helt ned til kineserne og tror slet ikke vi lægger mærke til, at hun har jord i hele hovedet når hun kigger lige så uskyldigt op på os, når vi kalder på hende.

haha ja okay ;-).

Nu plejer De luxe aldrig at grave nogle steder (endnu? :vedikke:)

Så vi har ingen problemer med blomsterbede der ligger rundt i hele haven ;-):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød - det er bare lige det der med hvor der nu er bedst at grave, hihi. :mrgreen: Jeg er helt ærgerlig over at jeg ikke har noget der skal graves, for han er da den mest nuttede gravko jeg har set. :mrgreen:

Jeg glæder mig til der er rigtig meget sne, for tror også han vil grave i det :-D. Han elsker at grave og specielt i det samme hul hver gang han kommer forbi det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er søøøød - og meget arbejdssom! Kan i slet ikke se at han vil grave en fælde? Stooooort hul som alle harene kan falde ned i, han er jo bare ved at måle så det bliver perfekt første gang, altså.

He, Motor bliver pissesur hvis jeg står og sparker lidt i jord/sand/hvad end der kan graves i som er HANS :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er søøøød - og meget arbejdssom! Kan i slet ikke se at han vil grave en fælde? Stooooort hul som alle harene kan falde ned i, han er jo bare ved at måle så det bliver perfekt første gang, altså.

He, Motor bliver pissesur hvis jeg står og sparker lidt i jord/sand/hvad end der kan graves i som er HANS :fornaermet:

:klap::klap:

Tror du virkelig De luxe er så klog at han vil lave en fælde :banan:.

- Kan godt sige dig at han har fundet ud af at hans næse faktisk kan bruge til at snuse og snuse og snuse lidt mere, måske jeg en dag skulle gemme mad udenfor, så han kan snuse sig frem til det :-D.

- Du må da ikke genere Motor :shock:. forstår ham godt :-D:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
De er nu så søde, når de graver, de kære hunde:lun:

Tja. Dexter har også fået et nyt job. Han graver mulvarpeskuddene væk fra stierne i hundeskoven, vi bor ved:mrgreen:

Han synes bare at mulvarpeskud er det bedste at grave i!

Ja muldvarpeskuf ER bare det bedste...:banan:... men her findes de kun på fodboldsbanerne.. og fodboldspillere er knapt så glade for huller i banen har vi lagt mærke til.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites