Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik desværre aflivet min bette fis i Mandags og var ved at gå agurk over stilheden så ny hund skulle der ind meget hurtigt allerede Tirsdag ringede jeg og forhørte mig på et kuld og Onsdag fik jeg så en 10 ugers hvalp en blanding mellem en Pekingeser/chihuahua nogen vil nok mene det er for hurtigt men mit savn til Mischa er stort og der skulle ske noget for jeg var langt nede med flaget.

Benjii som han hedder er allerede faldet til peb kun meget lidt den første dag og nu er han en værre bandit som er ved at faldet over madskålen det lille madøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille nye :5up:

Han ser lækker ud.

Hvor tidligt efter man skal have en ny hund er vist forskelligt fra person til person.

Jeg er glad for at jeg har ventet den tid jeg har efter Bølle blev aflivet men det har ikke været nemt, heller ikke selv om jeg har de to andre..

Jeg troede at det ville være ok nemt når jeg havde dem men det gjorde det bare ikke. Han fyldte en del mere end jeg lige havde beregnet.

Den lille ny bliver hentet på dagen hvor det er 4 mdr siden han blev aflivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesaammen :-)

Han er hamrende bedårende en rigtig kælepotte der elsker at kysse rigtig lærenem allerede efter 2 dage kom han for at sige han skulle ned så ikke noget med at tørre op her.

Jeg er så glad for ham og jeg håber han bliver rigtig gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites