Gæst nusica Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Jeg fik desværre aflivet min bette fis i Mandags og var ved at gå agurk over stilheden så ny hund skulle der ind meget hurtigt allerede Tirsdag ringede jeg og forhørte mig på et kuld og Onsdag fik jeg så en 10 ugers hvalp en blanding mellem en Pekingeser/chihuahua nogen vil nok mene det er for hurtigt men mit savn til Mischa er stort og der skulle ske noget for jeg var langt nede med flaget. Benjii som han hedder er allerede faldet til peb kun meget lidt den første dag og nu er han en værre bandit som er ved at faldet over madskålen det lille madøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Tillykke med Benji:-D Og nej, jeg synes ikke det er for hurtigt. Det er noget man kan mærke i sig selv. Hvor ser han bare sød ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Tillykke med den lille nye :5up: Han ser lækker ud. Hvor tidligt efter man skal have en ny hund er vist forskelligt fra person til person. Jeg er glad for at jeg har ventet den tid jeg har efter Bølle blev aflivet men det har ikke været nemt, heller ikke selv om jeg har de to andre.. Jeg troede at det ville være ok nemt når jeg havde dem men det gjorde det bare ikke. Han fyldte en del mere end jeg lige havde beregnet. Den lille ny bliver hentet på dagen hvor det er 4 mdr siden han blev aflivet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Tillykke. Han ser vel nok nuser ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Hold fast hvor er han sød, tillykke med ham :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Hvor er han bare sød... Det er forskelligt fra person til person, hvornår man er klar til ny hund,,,:blink: J Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Absolut bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nusica Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Tak allesaammen Han er hamrende bedårende en rigtig kælepotte der elsker at kysse rigtig lærenem allerede efter 2 dage kom han for at sige han skulle ned så ikke noget med at tørre op her. Jeg er så glad for ham og jeg håber han bliver rigtig gammel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Ej hvor ser han skøn ud! rigtig mange gange tillykke med din lille ny vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Han er godt nok en kær bette én. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Sikke en nuttede lille uldbold:lun::hjerte: Tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts