Umulia Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Visse amerikanere mener at et nyt lovforslag om at forbyde hvalpefabrikker er den direkte vej til kommunisme. Her medvirker Cesar Milan i et satireindslag om emnet, og siger faktisk noget fornuftigt :5up: Big Red Dogs - The Daily Show with Jon Stewart - 11/11/2010 - Video Clip | Comedy Central Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg må til at se noget mere satire, som sædvanlig fattede jeg det overhovedet ikke Altså, journalisten tog pis på alle, men dem hun interviewede, var de seriøse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Det var faktisk skide sjovt :klap: Kan bestemt ikke lide manden, men det der var sgu' god humor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Altså, journalisten tog pis på alle, men dem hun interviewede, var de seriøse Ja, det er meget godt forstået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Må se klippet med lyd på når jeg kommer hjem, det er ikke helt det samme uden Elsker The Daily Show Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ih altså - Daily Show:hjerte: Favoritten over alle favoritter!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ja, det er meget godt forstået Ok, så hende den første var seriøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 jeg kan ikke få lov at se videoen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ok, så hende den første var seriøs Ja da - og hvis du tror det er særligt ekstremt, så læs f.eks. denne artikel: 'Tea partyers' oppose changes to Fountain Hills trash collection om borgerne i byen Fountain Hills, der protesterer mod at bystyret har hyret en vognmand til at hente affald. Det er nemlig kommunisme - hver husstand vil selv bestemme hvem der skal hente deres skrald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ja da - og hvis du tror det er særligt ekstremt, så læs f.eks. denne artikel: 'Tea partyers' oppose changes to Fountain Hills trash collection om borgerne i byen Fountain Hills, der protesterer mod at bystyret har hyret en vognmand til at hente affald. Det er nemlig kommunisme - hver husstand vil selv bestemme hvem der skal hente deres skrald :stupid: Jamen det er da helt sikkert også den bedste løsning Jeg havde lidt svært ved at forstå hende den første, men kort fortalt så mente hun at det ville være kommunistagtigt at forbyde hvalpefabrikkerne og argumentet var at man også stabler mennesker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Hende den første var da så langt ude, at hun snart ramler af kloden :damn: For enhver ved jo at hvalpe IKKE har brug for fornuftning og nok foder, vand. levevilkår og menneskelig kontakt :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 :stupid: Jamen det er da helt sikkert også den bedste løsning Jeg havde lidt svært ved at forstå hende den første, men kort fortalt så mente hun at det ville være kommunistagtigt at forbyde hvalpefabrikkerne og argumentet var at man også stabler mennesker? Hende den første var da så langt ude, at hun snart ramler af kloden :damn: For enhver ved jo at hvalpe IKKE har brug for fornuftning og nok foder, vand. levevilkår og menneskelig kontakt :damn: Det var også hende den første der gjorde at jeg slet ikke kunne forstå hvem der var seriøse og hvem der ikke var, for det hun sagde var da så langt ude at det umuligt kunne være seriøst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Det var også hende den første der gjorde at jeg slet ikke kunne forstå hvem der var seriøse og hvem der ikke var, for det hun sagde var da så langt ude at det umuligt kunne være seriøst Som jeg ser det, er hele indslaget da skuespil, hende den første har svært ved at holde masken nogle gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Som jeg ser det, er hele indslaget da skuespil, hende den første har svært ved at holde masken nogle gange. Jamen jeg sagde jo at jeg ikke fattede det der satire noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jamen jeg sagde jo at jeg ikke fattede det der satire noget Og de laver det jo nok også med vilje sådan, at man kan komme i tvivl. Tænkte bare, at hvis det var seriøst, så er jeg næsten nødt til at fjerne mig selv fra det her land. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Og de laver det jo nok også med vilje sådan, at man kan komme i tvivl. Tænkte bare, at hvis det var seriøst, så er jeg næsten nødt til at fjerne mig selv fra det her land. Ja, jeg var i hvert fald fuldstændig lamslået ved tanken om at det kunne være seriøst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Og de laver det jo nok også med vilje sådan, at man kan komme i tvivl. Tænkte bare, at hvis det var seriøst, så er jeg næsten nødt til at fjerne mig selv fra det her land. Der ér seriøst - kan du SÅ se at komme hjem til Kongeriget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Som jeg ser det, er hele indslaget da skuespil, hende den første har svært ved at holde masken nogle gange. Det er IKKE skuespil! Her er hjemmesiden for den organisation hun repræsenterer: The Truth about Prop B - Alliance for Truth Jeg er blevet bombarderet med e-mails fra dem i flere måneder via den amerikanske yahoo-gruppe, jeg er med i. De tager det skam meget seriøst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Der ér seriøst - kan du SÅ se at komme hjem til Kongeriget :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 :lol: Tænkt at CM deltager i noget, der fik mig til at grine, men det gjorde han sgu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Det er IKKE skuespil!Her er hjemmesiden for den organisation hun repræsenterer: The Truth about Prop B - Alliance for Truth Jeg er blevet bombarderet med e-mails fra dem i flere måneder via den amerikanske yahoo-gruppe, jeg er med i. De tager det skam meget seriøst. Jeg er vist en, der skal til at pakke kufferten.... Troede simpelthen ikke det kunne være rigtigt. :damn: :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Lonny og Doberfan jeg kan faktisk godt forstå i troede det var skuespil jeg har da sjældent hørt noget så dumt. Og så sammenligne det at holde hvalpe i små bure ovenpå hinanden med at vi mennesker jo også bor i lejligheder :damn:jeg ved da godt hvad jeg ville vælge af de 2 steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts