Gæst hersom Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Hjælp mig med at finde på nogle navne til min hvalp. Ja nu er det jo så sådan at det er kun hvis det er en bestemt af dem der bliver min at den skal have nyt navn, de andre navne kan jeg godt leve med.. Men mit problem er at jeg ALDRIG har haft tæve hvalp før og derfor ikke har tænkti de navne før og jeg må sige jeg synes det er svært. Hvalpen er en red tri Aussie hvalp..:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg fik en masse forslag i denne tråd, da jeg selv stod med samme problem http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/15758-lidt-navnehjaelp-tak.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tusind tak for hjælpen. Men det blev slet ikke nødvendigt.. Nu er det besluttet hvilken hvalp jeg skal have og hun hedder Carpediumaussie beautiful Blaze. Her er hun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tusind tak for hjælpen.Men det blev slet ikke nødvendigt.. Nu er det besluttet hvilken hvalp jeg skal have og hun hedder Carpediumaussie beautiful Blaze. Her er hun: Nej hvor er hun da bare alt, alt for dejlig! Aussier er altså svære at stå for - især som hvalpe.. årh.. :kys: Stort tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke med smuksakken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Mange tak skal i have. Ja de er svære at stå for , men ved nærmere eftertanke hvilke hvalpe er ikke det??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts