martin Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 jeg leder efter en nyt tørfoder til min ene malamut. har kikket lidt på: ZiwiPeak wolfsblut lone star eaglepack Tholo Orijen Acana Maecun Muhle Olivers men er lidt usikker på om det er ok nok vil helst undgå korn og alt det er ik er godt i tørfoder har i nogle forslag ??? hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Eaglepack har havre i og er således ikke kornfri. Bortset fra Grasslands, Pacifica og Prarie Harvest, indeholder Acana også havre. Ziwi Peak og Orijen synes jeg er for proteinrig til at brug alene uden grønt og rodfrugter. Bruger selv ind i mellem en ny en jeg har fundet der hedder Canis Natural, som er form/koldpresset men kun som en del af kosten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts