Gæst Prinsen Romo Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Hej alle... ved ikke om han kan gå under en selskabshund, men mon ikke. Vi er nye her inde og meget spændte på hvad det er for noget:vuf: Tænkte på om her er nogle fra Randers området, som er frisk på en play date Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Velkommen til! :mrgeen: Sikke nogle fine farver den lille mand har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 velkomen til:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Velkommen. Han er smuk, den lille Romo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hvor er han nuser:lun: Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst smil Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hej allesammen.. Er ny herinde, så i tvivl om dette er det rette sted at skrive spørgsmål,men jeg prøver,smiler... Efterlyser priser på vac. og chipning... Hos dyrlæge i rimelig afstand af nordvestfyn... Har været på div. hjemmesider,(dyrlægers) men synes det er minimalt,hvis overhovedet,der står priser!!! Nogen her der har erfaringer i den retning? Med venlig hilsen Smil... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hej og velkommen. Prisen kender jeg ikke, jeg har mange hunde så dyrlægen kommer til mig og vaksinerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Hej allesammen.. Er ny herinde, så i tvivl om dette er det rette sted at skrive spørgsmål,men jeg prøver,smiler... Efterlyser priser på vac. og chipning... Hos dyrlæge i rimelig afstand af nordvestfyn... Har været på div. hjemmesider,(dyrlægers) men synes det er minimalt,hvis overhovedet,der står priser!!! Nogen her der har erfaringer i den retning? Med venlig hilsen Smil... Du har størst chance for at få nogle svar på dit spørgsmål, hvis du opretter en separat tråd med dine spørgsmål. Dette er en præsentationstråd for Prinsen Romo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 Uhh han er fin. Bare lige så du ved det, går en pomeraner nok ind under spidshunde (ikke for at virke sur). Jeg ved ikke lige om man kan skrive velkommen i en lidt ældre tråd, det er jo trodsalt noget tid siden du lavede din profil, men aligevel siger jeg velkommen: VELKOMMEN TIL:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 pst...tråden er 2 år gammel.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 3, 2012 Rapporter Share Besvaret August 3, 2012 pst...tråden er 2 år gammel.... pst mr. jeg skal lige blande mig. det har hun skrevet at hun godt er klar over :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts