Lonny Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Har din hund lært nogle små sjove eller søde tricks i denne uge, ikke noget fancy, men bare på hyggeplan, så er dette tråden hvor du kan lægge en lille film eller billede så vi andre kan se hvor dygtige I er :5up: Luna har lært at åbne en madkasse med klik lås på [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Har din hund lært nogle små sjove eller søde tricks i denne uge, ikke noget fancy, men bare på hyggeplan, så er dette tråden hvor du kan lægge en lille film eller billede så vi andre kan se hvor dygtige I er :5up: Luna har lært at åbne en madkasse med klik lås på [media] [/media] Chili og jeg har trænet en del på at cirkle rundt om mig, og gå zigzag imellem mine ben. Især at cirkle rundt om mig, er hun blevet sej til i denne her uge. Caia har lært at gå ind foran mig ( I en front ) Rally, at være på min højre side i forhold til HTM, og så har hun fået godt styr på at bukke. Ingen billeder af hverken Chili eller Caia, men det må jeg da få optaget. Herlig tråd forresten, og hvor ser Luna dejlig ud når hun sådan arbejder for at åbne madkassen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Chili og jeg har trænet en del på at cirkle rundt om mig, og gå zigzag imellem mine ben. Især at cirkle rundt om mig, er hun blevet sej til i denne her uge. Caia har lært at gå ind foran mig ( I en front ) Rally, at være på min højre side i forhold til HTM, og så har hun fået godt styr på at bukke. Ingen billeder af hverken Chili eller Caia, men det må jeg da få optaget. Herlig tråd forresten, og hvor ser Luna dejlig ud når hun sådan arbejder for at åbne madkassen:5up: Ja, jeg vil se film eller billeder, ellers kan du jo sagtens komme her og påstå at I har lært det :blink: Nej, jeg tror ikke du snyder, men jeg kunne vildt godt tænke mig at se Chili gå i cirkler rundt om dig, det lyder da som en sjov ting jeg måske også kunne lære Luna Og at Caia har lært at gå i front, det forstod jeg slet ikke hvad du mente med så også her må der dokumentation til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ja, jeg vil se film eller billeder, ellers kan du jo sagtens komme her og påstå at I har lært det :blink: Nej, jeg tror ikke du snyder, men jeg kunne vildt godt tænke mig at se Chili gå i cirkler rundt om dig, det lyder da som en sjov ting jeg måske også kunne lære Luna Og at Caia har lært at gå i front, det forstod jeg slet ikke hvad du mente med så også her må der dokumentation til :blink: Hehe Jeg får min bedre halvdel til at optage... Lige nu er Caia gået ind i sit bur, så det vil jeg ikke ødelægge... Men du skal selvf. ikke snydes for at se hvad vi går og træner her hjemme for tiden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg er ved at lære den gamle på knap 11 at bakke i en pladsposition. Og vi syntes altså ikke det er helt så let, når nu man ikke kan høre og blive klikket for at være dygtig - eller har så meget bagpartskontrol at det gør noget... Men vi er ved at være i mål med øvelsen, og SÅ tror jeg vi skal i gang med at indlære noget spring igen, så vi er klar til de højere klasser i rally (som ovenstående øvelse også er til). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg er ved at lære den gamle på knap 11 at bakke i en pladsposition. Og vi syntes altså ikke det er helt så let, når nu man ikke kan høre og blive klikket for at være dygtig - eller har så meget bagpartskontrol at det gør noget... Men vi er ved at være i mål med øvelsen, og SÅ tror jeg vi skal i gang med at indlære noget spring igen, så vi er klar til de højere klasser i rally (som ovenstående øvelse også er til). Det var da godt nok stort for sådan en ældre hund, det kan Luna ikke engang :klap: Men er spring ikke for voldsomt i den alder, eller er det bare mig Og hvor blev dokumentationen af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Det var da godt nok stort for sådan en ældre hund, det kan Luna ikke engang :klap: Men er spring ikke for voldsomt i den alder, eller er det bare mig Og hvor blev dokumentationen af :blink: Ih, troede jeg kunne slippe uden om. Så jo godt det var påkrævet hos CCC - men det er jo så svært at filme mens man går der med hende ved siden af... Skal nu alligevel se, om jeg ikke kan finde ud af det. Enten ved at få hjælp, lave dårlige kameraarbejde - eller også må jeg filme at hun kan bakke når jeg står foran hende. Hun er stadig med på jagt, og bliver tvunget med ud på mine 3 km. løbeture et par gange om ugen. Hun kan ikke selv hoppe op på trimmebordet længere, men tror også at hun i diverse konkurrencer kun skal hoppe spring på samme højde som små hunde. Det skal de så vidt jeg husker fra de er 7 år gamle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Ih, troede jeg kunne slippe uden om. Så jo godt det var påkrævet hos CCC - men det er jo så svært at filme mens man går der med hende ved siden af... Skal nu alligevel se, om jeg ikke kan finde ud af det. Enten ved at få hjælp, lave dårlige kameraarbejde - eller også må jeg filme at hun kan bakke når jeg står foran hende. Selvfølgelig slipper du ikke :blink: Hun er stadig med på jagt, og bliver tvunget med ud på mine 3 km. løbeture et par gange om ugen. Hun kan ikke selv hoppe op på trimmebordet længere, men tror også at hun i diverse konkurrencer kun skal hoppe spring på samme højde som små hunde. Det skal de så vidt jeg husker fra de er 7 år gamle. Hvor smart at man tager hensyn til alderen, det vidste jeg slet ikke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Da ingen vil kommentere vores video i månedens udfordring, så poster jeg den også lige her :blink: Prøv at se hvor glad hun ser ud, hun elsker altså det her med at bruge sin krop og at skuffen larmer [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Da ingen vil kommentere vores video i månedens udfordring, så poster jeg den også lige her :blink: Prøv at se hvor glad hun ser ud, hun elsker altså det her med at bruge sin krop og at skuffen larmer [media] [/media] Elsker hendes forventningsfulde udtryk "var det ikke nok med én?!?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Elsker hendes forventningsfulde udtryk "var det ikke nok med én?!?" Ja, jeg er nu gået i gang med at lære hende at lukke alle skufferne i køkkenet, men her går hun også lidt i stå, fordi, hvor blev min godbid af i mellem hver skuffe Men det skal nok komme, jeg kan se hun syntes det er sjovt, så det er lige før at jeg tror at dette kan blive en af de øvelser, hvor øvelsen i sig selv bliver belønningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Tja, så er der belvet optaget her hjemme Der er ikke så meget plads i stuen, men sådan er det når kærestens cykel skal stå her inde Chili var noget oppe at køre, hun bliver så ivrig min lille prinsesse når vi skal lave noget hun elsker. Jeg kan se at jeg bruger min finger ret meget, vi er ellers kommet så langt i træningen at jeg blot kan sige cirkel til hende:-) Men hun er dygtig. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Tja, så er der belvet optaget her hjemme Der er ikke så meget plads i stuen, men sådan er det når kærestens cykel skal stå her inde Chili var noget oppe at køre, hun bliver så ivrig min lille prinsesse når vi skal lave noget hun elsker. Jeg kan se at jeg bruger min finger ret meget, vi er ellers kommet så langt i træningen at jeg blot kan sige cirkel til hende:-) Men hun er dygtig. [media] [/media] Det kan godt være at hun er lidt hjælpeafhængig, men hold da op hvor ser det bare sødt ud, det ser ud som om der er bundet en snor fra din finger til hendes næse, og du ligesom slynger hende rundt om dig, hold da op hvor er det fingertarget godt indlært :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 og her er der lidt træning med Caia ( Den der Rally øvelse hvor hun skal sidde foran) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Det kan godt være at hun er lidt hjælpeafhængig, men hold da op hvor ser det bare sødt ud, det ser ud som om der er bundet en snor fra din finger til hendes næse, og du ligesom slynger hende rundt om dig, hold da op hvor er det fingertarget godt indlært :klap: Hun er bare MEGET ivrig, og elsker at arbejde. Jeg har gufferne i modsat hånd, men hun følger bare min finger til UG:engel:Det er sjovt at se det efterfølgende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 og sidste optagelse for os i denne omgang. Caia der bukker [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 og her er der lidt træning med Caia ( Den der Rally øvelse hvor hun skal sidde foran) [/url] Denne her kan jeg ikke se, der er bare sort skærm og sidste optagelse for os i denne omgang. Caia der bukker [media] [/media] Hvor er hun dygtig :klap: Luna kan også bukke, men jeg har da aldrig tænkt på at lære hende at blive i positionen, men det ser da rigtig sødt ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Denne her kan jeg ikke se, der er bare sort skærm Hvor er hun dygtig :klap: Luna kan også bukke, men jeg har da aldrig tænkt på at lære hende at blive i positionen, men det ser da rigtig sødt ud :5up: Grunden til at jeg lære hende at blive i positionen, er at hvis jeg vil bruge det i vores HTM program, skal hun kunne indtage en position i længere tid, hvis nu musikken ikke lige er med os osv. Så jeg øver at kunne gå væk fra hende også ind i mellem. Plus at jeg både vil have at hun skal bukke når jeg står ved siden af hende + hvis jeg står foran hende med noget afstand evt. [media] [/media] Håber du kan se den nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 [media] [/media] Håber du kan se den nu Jeg kan stadig ikke få den til at virke, men måske er det fordi at Bo også sidder og uploader noget lige nu Er der andre herinde der kan få den til at virke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg kan stadig ikke få den til at virke, men måske er det fordi at Bo også sidder og uploader noget lige nu Er der andre herinde der kan få den til at virke? Jep, her virker den fint :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jeg kan stadig ikke få den til at virke, men måske er det fordi at Bo også sidder og uploader noget lige nu Er der andre herinde der kan få den til at virke? Jep, den er rigtig fin og jeg er helt vild med den sidste hvor hun bukker og bliver i position :klap: Og så sidder jeg og er sur over ikke at have et kamera hvor jeg kan videooptage (har overhovedet ikke noget kamera jo, andet en mobilen og den kan ikke stå selv) Men så kan jeg nyde alle jeres :5up: .......og tænke på, at det eneste mitte ser ud til at lære i øjeblikket er, at ignorere mit indkald på fløjte for første gang i hendes liv ever! Det er vel også en slags læring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Jep, den er rigtig fin og jeg er helt vild med den sidste hvor hun bukker og bliver i position :klap: Og så sidder jeg og er sur over ikke at have et kamera hvor jeg kan videooptage (har overhovedet ikke noget kamera jo, andet en mobilen og den kan ikke stå selv) Men så kan jeg nyde alle jeres :5up: .......og tænke på, at det eneste mitte ser ud til at lære i øjeblikket er, at ignorere mit indkald på fløjte for første gang i hendes liv ever! Det er vel også en slags læring Hehe! Ignorere hun dit indkald når du fløjter?! Slemme slemme pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 skal se om jeg kan filme Pablo der griber en frisbee...tror egentlig han kunne i forvejen...men det er først den sidste uge vi er begyndt at lege med frisbees... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 skal se om jeg kan filme Pablo der griber en frisbee...tror egentlig han kunne i forvejen...men det er først den sidste uge vi er begyndt at lege med frisbees... Ja, gør det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Chase har i denne uge lært, at hvis man vælter skraldespanden ude i vaskerummet, så kan en pose lommeuld komme til at fylde adskillige m2. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts