Gæst hersom Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Ja ja så er der valgt hvalp til mig og her er hun den skønne.. Er såååå super glad da hun var den af tæverne jeg var mest vild med:hjerte: Er hun ikke bare lækker??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 For filan hvor er hun sød :hjerte:. Stort tillykke med hende. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke med hende, hun er smuk Hvilket navn skal hun så gå under? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hun er da bare smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Nøj hvor er hun bare smuk Hende glæder jeg mig rigtig meget til at følge her på HF :klap: Tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 åårh smukke lille vaps og især på det sidste i frø-perspektiv :hjerte: hun ser så verdensklog ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hvor ser hun dog bare skøn ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Årh hun er fiiin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 :hjerte:stort tillykke med hende og hvor er hun bare nuser:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Åhhhh JO!! Hvor er hun bare dejlig.:lun: Stort tillykke med hende. Det er skønt med endnu en aussieejer herinde. Jeg glæder mig meget til at følge lille Blaze. bliver det også hendes kaldenavn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke med hende, hun er da bare en bedårende lille trold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Ejjjj, hun var min yndlings. Men nu er det heller ingen hemmelighed at jeg har en kærlighed til de blå! Stort tillykke med hende:lun: Hun er bare såååååååååååååå smuk, og Blaze er et kanon godt navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Øj hun er skøn ! Tillykke med den lille Blaze Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke med hende, hun er smuk Hvilket navn skal hun så gå under? I daglig tale bliver hun bare til Blaze. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke med hende, hvor er hun skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Sikke en lille smuksak. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tusind tak alle sammen. Jan hun er bare en lille lækkermås... Og som skrevet ovenover så bliver hendes kalde navn Blaze.. Chili con caia ja hun har også hele tiden været min favorit blandt tæverne så jeg er super glad for at hun bliver min.. Nu kan de sidste 2 uger kun gå for langsomt.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Sjovt at hun så endte med at blive jeres Sådan var det også med Caia. Jeg faldt for hende fra dag 1 af, og sagde til kæresten at hun ville blive vores.. Tak og lov for at hvalpetesten og Trine også mente at hun ville være den rette Aussie pige for os. vi sagde det aldrig højt, for det var jo ikke til at vide hvilken en der blev vores. De næste 2 uger kommer til at gå mega stærkt, bare vent, inden du får set dig om er der liv og glade dage hjemme hos jer. Og så er Blaze et smukt smukt navn. Ihh jeg håber at vi får lov til at møde hende en dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Sjovt at hun så endte med at blive jeres Sådan var det også med Caia. Jeg faldt for hende fra dag 1 af, og sagde til kæresten at hun ville blive vores.. Tak og lov for at hvalpetesten og Trine også mente at hun ville være den rette Aussie pige for os. vi sagde det aldrig højt, for det var jo ikke til at vide hvilken en der blev vores. De næste 2 uger kommer til at gå mega stærkt, bare vent, inden du får set dig om er der liv og glade dage hjemme hos jer. Og så er Blaze et smukt smukt navn. Ihh jeg håber at vi får lov til at møde hende en dag... Nej jeg sagde aldrig højt at hun var den af tæverne jeg bedst kunne li. men jeg har jo også kun vidst i 1½ uge at jeg skulle have tæve, derfør regnede jeg med at det skulle være en han hund.. og der er jeg mest vild med "lille Jackson" som jeg kalder ham han er bare super lækker.. Håber du får ret med de næste to uger... Mon ikke det kan lade sig gøre engang.. Vi kommer da en del rundt så hvem ved:-D Ja jeg synes også blaze er et fint navn og på en eller anden måde så passer det bare til hende..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Åh Tillykke med hende :klap: Jeg synes det lyder meget logisk at avleren vælger den hund som man godt kan lide, for det er nok også den som man passer bedst med:-D Det ville da alligevel være lidt underligt om han/hun valgte en man ikke havde haft ordentlig kontakt med på ens besøg synes jeg.. hun er meget smuk, det må være forfærdeligt at skulle vente på at få hende hjem! Tillykke igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Nurh Tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Hvor er hun fin Stort tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Nuuuj, hvor er hun sød Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Tusind tak alle sammen.. Hun er lige så lækker at arbejde med som hun er smuk..:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Tusind tak alle sammen..Hun er lige så lækker at arbejde med som hun er smuk..:klap: Foræl noget mere, og hit med nogle billeder.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts