korvis Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Er dette noget der også kan ha' betydning for hunde på prednisolon..?? Tusindvis fejlmedicineret - dr.dk/Nyheder/Indland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Aner det ikke, men det var også min første tanke, da jeg så indslaget igår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Nej det ved jeg ikke, men det er vel værd at spørge dyrlægen, så kan de vel undersøge det. Men hvis det ødelægger menneske knogler, hvorfor så ikke også hundeknogler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Troede ikke det var en nyhed - det har jeg været informeret om i mange år. Det er så også endnu en af grundene til, at jeg er meget forbeholden omkring at give hundene det og også selv at bruge det... jeg vil altid søge langt omkring efter alternativer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 jeg tror bestemt at det også gør sig gældende for vores hunde, i de tilfælde hvor jeg har skulle give midlet til mine hunde, der har dyrlægen aldrig nævnt at disse tilskud var nødvendige, det har jeg så senere hen fundet ud af at de er, men jeg er altså ikke sikker på at dyrlægerne ved det... Sidste gang Luna fik det der spurgte jeg min nuværende dyrlæge, og hun lød i det mindste til at hun kendte til det, men da Luna fik det lokalt og i kortere tid, så mente hun ikke at tilskud var nødvendigt- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Jeg har jo aldrig haft erfaring med prednisolon, før Iso fik konstateret collie-nose, og har aldrig hørt om det med tilskud... Men må håbe at det heller ikke har været nødvendigt for Iso's små og korte kure, så... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 da Coco fik prednisolon fortalte vores læge at det var en af bivirkningerne, men det er vist først når man får stor dosis og over længere perioder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 da Coco fik prednisolon fortalte vores læge at det var en af bivirkningerne, men det er vist først når man får stor dosis og over længere perioder . Det er også hvad min dyrelæge siger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Jeg har da brugt det gernnem mange år indimellem. Men dosis i forhold til hvad det gives for, er nok meget forskellig og længden også. Ved for stor dosis er hunden også påvirket pzykisk og fysisk, med hjertebanken og urolig væremåde, som det hele kører i for højt gear og ikke lige er til at kende. Meget sulten og tørstig. Men man har jo ikke haft andet at give, for at livet for dem blev udholdeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts