Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Troede ikke det var en nyhed - det har jeg været informeret om i mange år.

Det er så også endnu en af grundene til, at jeg er meget forbeholden omkring at give hundene det og også selv at bruge det... jeg vil altid søge langt omkring efter alternativer.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror bestemt at det også gør sig gældende for vores hunde, i de tilfælde hvor jeg har skulle give midlet til mine hunde, der har dyrlægen aldrig nævnt at disse tilskud var nødvendige, det har jeg så senere hen fundet ud af at de er, men jeg er altså ikke sikker på at dyrlægerne ved det...

Sidste gang Luna fik det der spurgte jeg min nuværende dyrlæge, og hun lød i det mindste til at hun kendte til det, men da Luna fik det lokalt og i kortere tid, så mente hun ikke at tilskud var nødvendigt-

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da brugt det gernnem mange år indimellem. Men dosis i forhold til hvad det gives for, er nok meget forskellig og længden også.

Ved for stor dosis er hunden også påvirket pzykisk og fysisk, med hjertebanken og urolig væremåde, som det hele kører i for højt gear og ikke lige er til at kende. Meget sulten og tørstig.

Men man har jo ikke haft andet at give, for at livet for dem blev udholdeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites