Gæst Chili Con Caia Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 JUhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Min seje, smukke, skønne, alt for lækre, vidunderlige Caia musse pige er i dag blevet Rally Begynder mester i første forsøg! Hun vandt over 13 andre hunde... på bedste tid faktisk.... Weeeeeee Er man lige en stolt hunde mor? Det tror jeg vist nok. :klovn::klap2::banan::bigsmile: Ja så glad er jeg altså! Hold op hvor var hun bare sej. Hun kørte bare derud af, og mine nerver var heldigvis under kontrol. Efterfølgende var der et par stykker som kom hen og roste os, og sagde at det så virkelig godt ud. Så vokser man da lige lidt ekstra. Min veninde som var så sød at tage med og holde os med selskab optog os da vi gik banen. Der er et sted hvor jeg troede vi blev trukket et point, men det blev vi ikke, årsagen var at der blev gøet lige ude ved ringlinjen, så ringpersonalet samt dommer mente ikke at det var fair at trække os. Måske lidt vildt ikke at trække et point der.. Udover selve konkurrencen fik vi også trænet det at være i bur. Caia var udmærket til det, hun har rykket sig en smule, og med mere træning skal det nok komme stille og roligt. Hun slappede så meget af at hun kunne ligge der inde og bare slappe af.. Moars dejlige vuf:hjerte::hjerte: Tag jer ikke af hvordan jeg ser ud. Er 2tal syg nemlig... Link fra da vi gik banen kommer senere... Hvis jeg tør vise jer den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Stort tillykke, godt gået :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Kæmpe tillykke! :klap: Hvor er det bare godt gået! :5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hvor er det bare super flot! TILLYKKE :klap: :klap: :klap::klap: :klap: Vi vil MEGET gerne se billeder/video fra din tur gennem banen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Her er linket: [media] [/media] Og måske er der mange små fejl, men jeg er nu ret så stolt alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 1000 tak for videoen. I var kanon go'e, begge to :banan: :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hvor er det bare flot :klap: Tillykke med det :klap2: Hun er altså bare lækker, hende Caia :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke ! Det er jo bare super-flot !!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hvor er det bare flot :klap: Tillykke med det :klap2: Hun er altså bare lækker, hende Caia :hjerte: Orrrh, tak tak for de søde ord:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Stort tillykke - det ser sgi da superflot ud! :banan: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke! Jeg kan godt forstå hvis du ikke kan få armene ned :klap: I er altså et rigtigt fint par Selvom hun blev distraheret, er hun jo lynhurtigt på igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke! Jeg kan godt forstå hvis du ikke kan få armene ned :klap: I er altså et rigtigt fint par Selvom hun blev distraheret, er hun jo lynhurtigt på igen :5up: Mine arme bliver oppe i et stykke tid:mrgreen: Hehe! Tak for de rosende ord;-) Dejligt at få af vide. Og ja hun er lynhurtig på igen, heldigvis siger jeg bare:-D Hun er dejlig at træne med..:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke igen, det ser godt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Stort tillykke med godt arbejde og super titel! Pessimisten i mig syntes dog, efter at have set videoen, at det er heldigt der ikke trækkes et par point der hvor hun er på vej ud af banen - som du også selv nævner. Gøende hunde og alt det der er uden for ringen hører med til prøven, og det skal hunden også kunne abstrahere fra. Det er jo netop det at hunden kan arbejde koncentreret på trods af det, der viser at den er på. Men ingen grund til at trampe så meget rundt i det, dommeren gav de point han gav, og den gode stil, godt arbejde og resultatet kan man ikke pille ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Stort tillykke med godt arbejde og super titel! Pessimisten i mig syntes dog, efter at have set videoen, at det er heldigt der ikke trækkes et par point der hvor hun er på vej ud af banen - som du også selv nævner. Gøende hunde og alt det der er uden for ringen hører med til prøven, og det skal hunden også kunne abstrahere fra. Det er jo netop det at hunden kan arbejde koncentreret på trods af det, der viser at den er på. Men ingen grund til at trampe så meget rundt i det, dommeren gav de point han gav, og den gode stil, godt arbejde og resultatet kan man ikke pille ved. Jeg var også meget overrasket. Jeg kiggede på optagelsen efterfølgende, og jeg vidste godt at den ikke var god der hvor hun kigger væk, og er svær at få ind. Og ja gøende hunde og alt trafik ved ringen er der altid til en konkurrence. Så vi var noget heldige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Dyyyyyyyygtig Caia :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hold da op hvor er det flot gået, især fordi du har været møg syg i dag, så syntes jeg altså I fortjente ikke at blive straffet for at hun lige mistede koncentrationen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Hold da op hvor er det flot gået, især fordi du har været møg syg i dag, så syntes jeg altså I fortjente ikke at blive straffet for at hun lige mistede koncentrationen :5up: Tak Ja, jeg blev jo ikke rask til idag, og sov vel max 3 timer i nat fordi jeg hostede sådan :-( Faktisk er jeg mest stolt af hendes koncentration i dag, selvom hun vælger at være noget ukoncentreret lige ved det skilt, så fanger jeg hende ok hurtigt, og så er hun der ellers igen. Hun var skarp, og meget dejlig at være oppe med. Jeg kunne fornemme at hun var på. Hun har været noget påvirket ved de to sidste HTM konkurrencer, måske pga. stedet, publikum, dommerne osv. Så idag var en kæmpe sejr for mig som hundeføre. Jeg ville bare så gerne vise Caia at det er helt ok at gå til prøve... Noget jeg undrede mig meget over var den manglende glæde når hund+føre havde gennemført banen. Der var ingen der brød ud i jubel efterfølgende og legede tosset med deres hund. Men okay, det behøver man måske heller ikke. Men alligevel. Caia skulle da bare vide at det hun lige havde gjort var så mega sejt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Wiiiiiiiiiiii :klovn: Godt gået og tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tillykke Caia :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Super flot..:banan::banan::banan::banan: Kan godt forstå du er helt vild glad.. Tillykke med det.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Super flot..:banan::banan::banan::banan: Kan godt forstå du er helt vild glad.. Tillykke med det.. :5up: Tak tak! vi skal jo ligesom vise hvad disse hunde kan Hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tak tak! vi skal jo ligesom vise hvad disse hunde kan Hehe. Ja det er jo det......... Så vil jeg da håbe jeg kan leve op til det:hmm: men mon ikke det går.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Ja det er jo det......... Så vil jeg da håbe jeg kan leve op til det:hmm: men mon ikke det går.. Ork jo Det er jo ikke fra hvem som helst de kommer fra vores smukke hunde.. :blink: I skal nok blive seje til lidt af hvert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Tiiilllyyykkkkeee :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts