Gæst Pudseren Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Spartler du vægge med sandspartel, så spær af for din hund, min lille Franske Bulldog synes i hvertfald det er lækkert at jeg har smurt mad på væggen *S*:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Det kan være det skal omtales i fodertråden, husk indholdsbeskrivelsen og kilopris:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 He he jeg trode næsten det var en reklame jeg skulle ind og se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Nogle hunde spiser det også med velbehag efter at det er tørret... :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Ja spartelmasse er lækkert og det sidder rigtig godt fast i en løvehvalpepels :slem: Og mums det smager godt - men når hunden ikke sluger det og det tørrer rundt om tænderne, så er det knap så lækkert :stupid: puh hvor fik jeg dårlig samvittighed med Mille sidste år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts