Gæst bombastic Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Hej. Ved ikke om denne er blevet postet her inde, hvis den er så undskyld, har ikke været super aktiv på det sidste. Ryttere i nordsjælland - HJÆLP - Efterlysninger - Heste-Nettet.dk Syntes det var en forfærdelig historie. Og kan ikke hjælpe her over fra det mørke nord, men måske nogle af jer var fra området. Hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Ej hvor frygteligt . Jeg krydser fingre for at de snart får den lille hund hjem i god behold . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria H Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 Det lyder frygteligt, jeg tror ikke jeg var gået hjem før jeg havde fundet ham igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts