Hop til indhold

Ny mobil - men hvilken en?


potil
 Share

Recommended Posts

Jeg ville jo gerne snart have en ny mobil... :genert:

 

- har kig på Nokia 5230 som virker som en ok mobil til pengene, men måske I andre har nogle bud? :blink:

 

Den må ikke koste mere end 1000,- uden abonnement :vuf:

 

 

Nokia 5230

http://www.nyemobiltelefoner.dk/wp-content/mobiltelefoner/nokia-5230/nokia-5230-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville jo gerne snart have en ny mobil... :genert:

 

- har kig på Nokia 5230 som virker som en ok mobil til pengene, men måske I andre har nogle bud? :blink:

 

Den må ikke koste mere end 1000,- uden abonnement :vuf:

 

 

Nokia 5230

http://www.nyemobiltelefoner.dk/wp-content/mobiltelefoner/nokia-5230/nokia-5230-1.jpg

Hvis du kunne finde på at køre til Hjørring i morgen tidlig, så kan du få den til 666 kr.

 

Elgiganten har åbningstilbud fra kl 7.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres forslag :5up:

 

har nok ikke penge til den før næste måned, men det der åbningstilbud i hjørring er da bare for ærgerligt at gå glip af, men mon ikke der kommer et lignende senere :blink:

bruger mibilsiden en del... og det var også der jeg faldte over den der 5230 :genert:

og indtil videre er den vist den billigste smartphone :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Psssst greenheart er jo et overordnet navn for flere forskellige foner, og ingen af dem er, såvidt jeg kan se, touchfon:-D

 

høhø... men vil gerne prøve en touchmobil... den jeg har nu er semitouch, Samsung U600, men den er ikke en smartphone...

 

nååå :stupid: havde ik lige fanget at det var en smartphone du ville ha :oops: men altså...en smartphone til 1000 kr uden abonnement :hmm: det tror jeg ikke du finder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...