Hop til indhold

Valde og redigeringen...

Recommended Posts

Ved ikke om det er det rigtige sted at flashe disse billeder, men nu prøver jeg....

Jeg roder lidt med billeder af og til. Det er dog mest blevet til billeder af min datter, men der er også blevet pillet lidt ved Valdes billeder. Jeg lavede en serie på et tidspunkt. Det er det samme billed, men hvor det starter som sort/hvis, med sløret baggrund, og så blir farven eller mere og mere kraftig, i røde,gule, orange nuancer. Der vil med tiden komme flere billeder op af ham, som jeg får taget nogen der er til at lege med, og som der kan komme et godt/sjovt resultat ud af.

I første omgang får i lige serien, så kan i jo se hvad i synes :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, det første er der ikke gjort så meget ved. Det med farverne er blot et forsøg, man skal jo prøve sig frem :???:

Jeg vover lige at smide et mere op, som lige er blevet færdigt. Det har taget et par dage at få styr på tæppet :-D

Lige lidt info om billedet. Tæppet er holdt i farver, Valde og baggrunden er sort/hvis. Baggrunden er desuden blevet sløret og der er lagt lidt effekter ind over.

Valde efter et besøg af hans ven Ludvig

Link til indlæg
Del på andre sites

Den første serie var også bare en prøve og en nem måde at lave lidt farver på. Det er ikke det bedste jeg har lavet.

Jeg poster lige lidt billeder, for dem der har interesse i at se lidt andet. Det er dog ikke hunde billeder, men lidt blandet, af familie og andet godtfolk i det danske land.

Håber det er okay, selvom det er perle forummet. Men de kan jo kaldes perlerne i min redigerings samling :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
haha :sjov: læste overskriften som Valde og Regeringen :klap: :lol:

Det skal du ikke være ked af...for det gjorde jeg nemlig også...så jeg tænkte at jeg skulle ind og læse om en listehundeejer der var blevet ramt af et eller andet tosset lovforslag..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites