FOX Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 [ATTACH]35138[/ATTACH] Tex [ATTACH]35139[/ATTACH] Så er vi på vej [ATTACH]35140[/ATTACH] Stella [ATTACH]35141[/ATTACH] Næsten nået på stranden [ATTACH]35142[/ATTACH] så er der dømt strand og tang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Åhh i var da en del Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 [ATTACH]35143[/ATTACH] Otto fik en dukkert af Bassil [ATTACH]35144[/ATTACH] Mille og Jessie [ATTACH]35145[/ATTACH] [ATTACH]35146[/ATTACH] [ATTACH]35147[/ATTACH] Ninja [ATTACH]35148[/ATTACH] [ATTACH]35149[/ATTACH] [ATTACH]35150[/ATTACH] [ATTACH]35151[/ATTACH] Sookie [ATTACH]35152[/ATTACH] Endelig kaffe.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 [ATTACH]35153[/ATTACH] Bassil er forladt af "mor" - men er dygtig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Sikke en masse gode billeder af mennesker og hunde - også den bette tang-overtrukne våde Løve I ser ud til at have haft en dejlig og hyggelig tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Super gode billeder..!!! Og fedt, at du fik fanget min let fugtige vovse - ved ikke liiiige hvad han tænkte på der... Må lære ham, at han ikke må gå længere ud end til navlen næste gang...:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 ja, dejlige billeder, især det af otto og tine og den kappeklædte hævner har også sneget sig med på de fleste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Det var en dejlig tur, min er desværre ikke træt mere:lol: han er klar til en gå tur igen, men vil tilrettelægge min dag bedre næste gang, så jeg kan nå kaffen. møgtjansen hos hesten var strid og tung:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 :klap::klap::klap::klap: EN GANG TIL! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Årh, hvor jeg ærger mig over at vi ikke kunne komme med Det ser ud til at i, trods vejret, har haft en skøn dag :5up: Vil altså med næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Gud hvor Luxen dog på ekstrem mange billeder . Måske derfor han er så træt nu, fordi han har tumlet så meget rundt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Super gode billeder..!!! Og fedt, at du fik fanget min let fugtige vovse - ved ikke liiiige hvad han tænkte på der... Må lære ham, at han ikke må gå længere ud end til navlen næste gang...:stupid: Altså til at starte med gik han jo ikke så langt ud :blink: det var først da Bassil kom løbende, at han blev dukket helt under, men han var søøød (selvom han stank :blink:) Årh, hvor jeg ærger mig over at vi ikke kunne komme med Det ser ud til at i, trods vejret, har haft en skøn dag :5up: Vil altså med næste gang Du SKAL med næste gang Gud hvor Luxen dog på ekstrem mange billeder .Måske derfor han er så træt nu, fordi han har tumlet så meget rundt :klap: Luxen var bare så dygtig - han klarede det bare total godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Altså til at starte med gik han jo ikke så langt ud :blink: det var først da Bassil kom løbende, at han blev dukket helt under, men han var søøød (selvom han stank :blink:) Du SKAL med næste gang Luxen var bare så dygtig - han klarede det bare total godt :5up: Han er bare meget opmærksomhedssøgende . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Tak for en piv våd men meget hygsom dag. :5up: Der er ikke een af mine små der vågner før i morgen tidligt. De er bare brugt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Ja jeg havde jo også troet at Luna ville sove aftenen væk, men lige nu er hun i fuld sving med at ondulere kødben:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coco-doodle Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Ih...Havde slet ikke set tråden. J eg har ellers aldrig været til noget "træf" før ;D Har også kun været hunde ejer i 3 måneder! Men næste gang tror jeg at jeg vil med Det ser ud som om at I havde en hyggelig dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Ja jeg havde jo også troet at Luna ville sove aftenen væk, men lige nu er hun i fuld sving med at ondulere kødben:mrgreen: Luna er ikke Luna længere der har været en body snatcher forbi hende mens du kiggede væk - jeg så selv resultatet i dag :scared: Tilføjelse: men nye Luna er også smuk og dejlig :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Luna er ikke Luna længere der har været en body snatcher forbi hende mens du kiggede væk - jeg så selv resultatet i dag :scared: Tilføjelse: men nye Luna er også smuk og dejlig :blink: Fnis:-D Ja det er en anden Lunapige end normalt:-D Men hun var lidt mere stille på tur i Ishøj, der var jo også en del flere hunde og hun havde fået det der flip i mosen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Fnis:-D Ja det er en anden Lunapige end normalt:-D Men hun var lidt mere stille på tur i Ishøj, der var jo også en del flere hunde og hun havde fået det der flip i mosen DET må man sige at hun havde, hun var ski ikke til at styre på 7 tønder land :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Sådan så Tex, Stella og Sookie ud, da vi kom hjem fra strandturen [ATTACH]35224[/ATTACH]' Stella [ATTACH]35225[/ATTACH] Tex [ATTACH]35226[/ATTACH] Sookie ca. 25 cm fra brændeovnen [ATTACH]35227[/ATTACH] Tex [ATTACH]35228[/ATTACH] Stella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Tak for kigget - ser ud til, at I har haft en pragtfuld dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Tak for kigget - ser ud til, at I har haft en pragtfuld dag Det var "lidt" vådt, men ellers rigtig hyggeligt, og jeg er glad for at jeg svingede ind og gik med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hvorfor er der egentlig ingen billeder af Alto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hvorfor er der egentlig ingen billeder af Alto Fordi han var hjemme han "magter" ikke så mange mennesker og hunde han stresser og sidste gang jeg havde ham med på et meget mindre træf kastede han op, så han egner sig ikke til det, men så kan han så meget andet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Fordi han var hjemme han "magter" ikke så mange mennesker og hunde han stresser og sidste gang jeg havde ham med på et meget mindre træf kastede han op, så han egner sig ikke til det, men så kan han så meget andet :hjerte: Ok - troede du havde 'glemt' ham Det er jo fair nok, at han ikke trives med træf - så kunne han jo passende nok passe på huset imens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts