Gæst FrøkenWhipsy Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Åh åh hvorfor skulle jeg også kigge "for sjov" om der var whippethvalpe nu... Det er der jo ! Dog ikke stambogsført (skal alligevel ikke udstille)...til 1500...Jeg har simpelthen sådan lyst til at ringe og forhører mig om de små bæster! ....Men..jeg har jo "bestilt" en hvalp ved Wild and Wicked..jeg må holde mig i skindet :damn::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Hvor? Det er jo selvpineri, men jeg vil gerne vide det alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Du kan jo lige finde et link til dem, så kan vi alle fristes:slem: Så er det også mere okay, at du bliver fristet, når du ikke er ene om det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Nu har jeg selv fundet dem, er det ikke dem her? Sælges: WhippetGipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Nu har jeg selv fundet dem, er det ikke dem her? Sælges: WhippetGipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg Det er da lidt spøjst, at man selv skal betale for at få dem chipmærket..:hmm: Men de er søde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jeg fristes af ham her: Ny side 0 Ham der hedder Kissed by the Wind:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jeg siger: Hold dig til dem du har bestilt fra... Det har du glædet dig til længe, og jeg tror at man skal tro på sin mavefornemmelse... medmindre den siger dig noget andet??? Jeg kender godt det med at blive fristet, men lader fornuften råde, og lader fristelsen forblive fristelse... Men det gælder selvfølgelig ikke is med vafler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jeg fristes af ham her:Ny side 0 Ham der hedder Kissed by the Wind:lun::lun: ham er jeg også dødeligt forelsket i, skal vi dele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria H Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Flot hund, så længe den ikke er klippet i den rædselsfulde løveklip. Og hvis man ikke skal bruge den til alv eller udstilling, gør det ikke så meget om der er stamtavle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Flot hund, så længe den ikke er klippet i den rædselsfulde løveklip. Det var da ikke særlig pænt skrevet! Og hvis man ikke skal bruge den til alv eller udstilling, gør det ikke så meget om der er stamtavle. Stamtavle er et redskab til at holde øje med og tjekke for arvelige sygdomme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Åh åh hvorfor skulle jeg også kigge "for sjov" om der var whippethvalpe nu...Det er der jo ! Dog ikke stambogsført (skal alligevel ikke udstille)...til 1500...Jeg har simpelthen sådan lyst til at ringe og forhører mig om de små bæster! ....Men..jeg har jo "bestilt" en hvalp ved Wild and Wicked..jeg må holde mig i skindet :damn::stupid: forstår godt du er fristet! Det er lang tid at vente.. Men jeg ville nok vente alligevel. Er 1500 ikke vildt billigt? Hvad koster en whippet med tavle egentlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Det er da lidt spøjst, at man selv skal betale for at få dem chipmærket..:hmm:Men de er søde:lun: Ikke kun spøjst - også ulovligt ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ikke kun spøjst - også ulovligt ... Det mente jeg nok.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Flot hund, så længe den ikke er klippet i den rædselsfulde løveklip. Og hvis man ikke skal bruge den til alv eller udstilling, gør det ikke så meget om der er stamtavle. Hey du! Hvis jeg fik den, så skulle den være løveklippet! I øvrigt giver jeg Buddha ret. En stamtavle er ikke bare for udstillingsbrug. Det er ligeså meget en sikkerhed for, at ens hund ikke er avlet på syge aner. Det må du da kende til, når du har valgt den race, som du har (cavalieren) for der er der jo rigtig mange alvorlige sygdomme hos den race. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ikke kun spøjst - også ulovligt ... Det kommer vel an på om sælger mener at hvalpene slet ikke bliver chippet, eller at det betyder at hvalpene bliver chippet men køber skal betale for dette oveni de 1500 kroner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Det kommer vel an på om sælger mener at hvalpene slet ikke bliver chippet, eller at det betyder at hvalpene bliver chippet men køber skal betale for dette oveni de 1500 kroner? Jo det kan sagtens være, men så virker det bare som en måde at lokke folk ind på siden med en billig pris og så kommer alt "ekstraudstyret" oveni... Men det er selvfølgelig ikke ulovligt på den måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Jo det kan sagtens være, men så virker det bare som en måde at lokke folk ind på siden med en billig pris og så kommer alt "ekstraudstyret" oveni... Men det er selvfølgelig ikke ulovligt på den måde Lidt ligesom Ryanair - billetten er superbillig, men så koster det også pr. stk. baggage m.v. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Lidt ligesom Ryanair - billetten er superbillig, men så koster det også pr. stk. baggage m.v. hihi ja nemlig. Jeg har også set flere annoncer på dba hvor hvalpene på forsiden koster 50 kr men når så man går ind på annoncen så koster de flere tusinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Jeg elsker Ryanair.... Haha, ej ja - selvfølgelig skal jeg holde mig til "min" kennel - det passer også dårligt med en hvalp midt i flytterod og husrenovering. Men ih ha' ! Det må være det skruk dér der prøver at få overtaget . Hov hov..den løve der er jo OGSÅ fin...Måske man skiulle...haha ej nu stopper jeg!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Lidt ligesom Ryanair - billetten er superbillig, men så koster det også pr. stk. baggage m.v. Var der ikke noget oppe og vende i medierne om at man skulle til at betale for at gå på toilet i flyet ? TÆNK hvis man skulle betale 5 kr til "avleren" hver gang hvalpen skulle tisse eller bummelumme :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 sjovt som man overhovedet ikke fristet af en hvalp, når ens 6 mdr gamle vovse kun lige er holdt op med at skide på gulvet... Ok... kan næsten ikke fristes... så... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Du er en sippe - med en 4-årig der pisser, hvor det passer ham, håber jeg stadig på en hvalp (men Petrine kan bare ikke lide småkravl) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ikke kun spøjst - også ulovligt ... Nu har jeg ikke læst hele tråden - men der står jo ikke at opdrætter ikke chipper - der står bare at chipning ikke er med i prisen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria H Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Det var da ikke særlig pænt skrevet! Stamtavle er et redskab til at holde øje med og tjekke for arvelige sygdomme. Jeg synes det er synd at klippe en löwchen, så dens bagparti f.eks. er helt skaldet. Sådan er det. En whippet er fin som den er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Jeg synes det ere synd at klippe en löwchen, så dens bagparti f.eks. er helt skaldet. Sådan er det. den er jo ikek skaldet, den har den smukkeste lækreste underpels... skulle jeg nogensinde have en Löwchen, så skulle den barberes überalles! Kan ikke ha' alt det pels... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts