Hop til indhold

Jeg fristes....

Gæst FrøkenWhipsy

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Åh åh hvorfor skulle jeg også kigge "for sjov" om der var whippethvalpe nu...

Det er der jo ! Dog ikke stambogsført (skal alligevel ikke udstille)...til 1500...Jeg har simpelthen sådan lyst til at ringe og forhører mig om de små bæster!

....Men..jeg har jo "bestilt" en hvalp ved Wild and Wicked..jeg må holde mig i skindet :megaked::damn::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger: Hold dig til dem du har bestilt fra... Det har du glædet dig til længe, og jeg tror at man skal tro på sin mavefornemmelse... medmindre den siger dig noget andet???

Jeg kender godt det med at blive fristet, men lader fornuften råde, og lader fristelsen forblive fristelse... Men det gælder selvfølgelig ikke is med vafler :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot hund, så længe den ikke er klippet i den rædselsfulde løveklip.

Det var da ikke særlig pænt skrevet!

Og hvis man ikke skal bruge den til alv eller udstilling, gør det ikke så meget om der er stamtavle.

Stamtavle er et redskab til at holde øje med og tjekke for arvelige sygdomme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh åh hvorfor skulle jeg også kigge "for sjov" om der var whippethvalpe nu...

Det er der jo ! Dog ikke stambogsført (skal alligevel ikke udstille)...til 1500...Jeg har simpelthen sådan lyst til at ringe og forhører mig om de små bæster!

....Men..jeg har jo "bestilt" en hvalp ved Wild and Wicked..jeg må holde mig i skindet :megaked::damn::stupid:

:-) forstår godt du er fristet! Det er lang tid at vente.. Men jeg ville nok vente alligevel.

Er 1500 ikke vildt billigt? Hvad koster en whippet med tavle egentlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot hund, så længe den ikke er klippet i den rædselsfulde løveklip.

Og hvis man ikke skal bruge den til alv eller udstilling, gør det ikke så meget om der er stamtavle.

Hey du!

Hvis jeg fik den, så skulle den være løveklippet!

I øvrigt giver jeg Buddha ret. En stamtavle er ikke bare for udstillingsbrug. Det er ligeså meget en sikkerhed for, at ens hund ikke er avlet på syge aner. Det må du da kende til, når du har valgt den race, som du har (cavalieren) for der er der jo rigtig mange alvorlige sygdomme hos den race.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer vel an på om sælger mener at hvalpene slet ikke bliver chippet, eller at det betyder at hvalpene bliver chippet men køber skal betale for dette oveni de 1500 kroner?

Jo det kan sagtens være, men så virker det bare som en måde at lokke folk ind på siden med en billig pris og så kommer alt "ekstraudstyret" oveni... Men det er selvfølgelig ikke ulovligt på den måde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg elsker Ryanair....:genert:

Haha, ej ja - selvfølgelig skal jeg holde mig til "min" kennel - det passer også dårligt med en hvalp midt i flytterod og husrenovering. Men ih ha' ! Det må være det skruk dér der prøver at få overtaget :oops:.

Hov hov..den løve der er jo OGSÅ fin...Måske man skiulle...haha :drille: ej nu stopper jeg!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Lidt ligesom Ryanair - billetten er superbillig, men så koster det også pr. stk. baggage m.v. :mrgreen:

Var der ikke noget oppe og vende i medierne om at man skulle til at betale for at gå på toilet i flyet ?

TÆNK hvis man skulle betale 5 kr til "avleren" hver gang hvalpen skulle tisse eller bummelumme :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da ikke særlig pænt skrevet!

Stamtavle er et redskab til at holde øje med og tjekke for arvelige sygdomme.

Jeg synes det er synd at klippe en löwchen, så dens bagparti f.eks. er helt skaldet. Sådan er det. En whippet er fin som den er.

Link til indlæg
Del på andre sites