Gæst sarafia Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hej. Jeg købte via en tysk hundefører et foder der hedder Vollmers Crossis. Og tøserne kører bare HAMMER godt på det. Specielt har jeg været SÅ glædeligt overrasket over Funky på det. Jeg er nu nået i bund på de 40 kg og vil super gerne have fat i det igen-uden at skulle til tyskland (da jeg bor i københavn.) Posen ser sådan ud: Har kontaktet firmaet i Tyskland men ikke fået svar endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 De her sender ud, som jeg forstår det: Felsi's Tiergarten Og på engelsk: http://www.heimtierbedarf-shop.eu/index.php?cat=c342_Vollmers.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Maxsoes i Roedovre forhandler Vollmers. Måske kan de hjaelpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Maxsoes i Roedovre forhandler Vollmers. Måske kan de hjaelpe. Seriøst???!! De bor ca. 5 min i bil fra mig! Hurrrra!!!:klap: Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Seriøst???!! De bor ca. 5 min i bil fra mig! Hurrrra!!!:klap: Tak! Gider du ikke høre om de stadig har kyllingehalse.. Og hvad de koster:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jeps! Send mig lige en sms imorgen tidlig med det så jeg husker det.. er jo gammel og dement.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jeps! Send mig lige en sms imorgen tidlig med det så jeg husker det.. er jo gammel og dement.. Øhm og det er jeg ikke? Hvad tid er i morgen tidlig? For jeg står jo altså op kl lidt i 7:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Bare når du står op.. er jo sygemeldt så jeg har ingen lyd på mobilen når jeg sover.. for ellers får jeg slet ikke sovet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Så er der sat en reminder i fonen;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts