Gæst M hysted Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Jeg er ny er på siden. Jeg har 2 stk grå schæfere som jeg bruger i PH regi i Horsens. Jeg håber vi får mange gode timer sammen her på siden. lægger lige lidt billeder ind af vovserne med tiden. Mvh Michael. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hej Michael ! Velkommen til HF !...Mmhmm...schæfere...:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Tak:vinken: Jeg har lagt lidt billeder ind nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Jeg kan se her er mange kendte navne,fra andet galleri:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 hejsa :vinken:og velkommen til :hjerte: hvor ser dine hunde bare dejlige ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Tak skal du have:-D De er også nogle skønne hunde.Og nogle nussehoveder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hej Michael Jo jo, så gættede jeg sørme rigtigt:-D (har skrevet i din møgvejrstråd:-D) Velkommen til et dejligt forum:-D Jeanette med Luna på HG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hej Jeanette:-D Tine sagde godt det var dig:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 :vinken: Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Tak for det:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M hysted Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hejsa. Og tak til jer alle:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts