Hop til indhold

R.I.P Shila


Gæst Camilla Sjelhøj
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

så kom dagen, hvor min elskede (min mors og fars hund) måtte drage over den lange bro og over på den anden side til de evige kødbens-marker og alle de andre hunde der har måtte gå samme vej.

 

var nede og sige farvel til hende i går hos mine forældre. hund var en skøn Kleine Münsterlænder på næsten 13 år. men hun var jordens dejligste hund. hun har haft et dejligt liv med jagt, familie og andre hunde. men fuk hvor jeg savner hende. hun betød virkelig meget for mig. også selvom jeg er flyttet hjemme fra med suk hvor er det hårdt at vide hun ikke er i blandt os mere.

 

hun var blevet meget syg her den sidste uges tid, hendes nyre var ved at stå af og hun kunne intet holde i sig. alt hvad hun spiste og drak kom op igen så det var den bedste vej for hende. hun er elsket og savnet af hele familien. hvil i fred elskede Shila du var en fantastisk hund og Amalie, Freja og Isabella savner dig meget allerede. vi glæder os til vi skal mødes igen. :megaked:

 

hvil i fred gamle tøs vi elsker og savner dig, du vil altid være i vores hjerter! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altid hådt at miste en man har kær, men vi ved det jo, at en dag må vi sige farvel, men vær glad for alle de gode minder du har, dem kan ingen tage fra dig.

Prøv at gå på you tube, søg på elvis presley-old shep eller

jim reeves-old tige

sæt dig og hør sangene mens du tænker på din dejlige hund.

Hilsen Anders.

Redigeret af anders46fils
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

RegnbueBroen

 

 

 

 

 

 

 

 

i2855692._szw530h275_.jpg.jfif

 

 

 

 

REGNBUEN

 

 

 

 

 

Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder regnbuebroen, Hvis et dyr har været specielt knyttet til en hernede, når det dør - vil dyret stoppe ved regnbuebroen. Her er der enge og bakker hvor alle vore specielle venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af vand, mad og solskin og vore venner har det varmt og dejligt. Alle de dyr der har været syge og gamle har nu fået deres helbred og kræfter tilbage, de der er sårede og lemlæstede er helet og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage, dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting. De savner en der betød meget for dem, en de var nød til at forlade.

De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper op og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele. Pludselig forlader den heldige flokken, og flyver næsten over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben. Du er opdaget, du og din elskede ven mødes endelig igen. I klynger jer til hinanden i en glædestrålende genforening for aldrig at skulle skilles igen.

Glade kys regner ned over dit ansigt, dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved, og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv, men aldrig fra dit HJERTE.

Nu kan i sammen krydse regnbuebroen!!!!

 

Forfatter ukendt

trappe-til-himlen-REDI_01.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...