Ida_Asta Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 I dag er det jo min fødselsdag, det er der vist ingen som er i tvivl om længere og i den anledning fik jeg min far til at tage nogle billeder af mig og Pajko... Og jeg synes da lige I skal se et par stykker Pajko er såååå god til at sidde "plads" Han kan faktisk godt, når han vil Et par stemningsbilleder :hjerte: Min dejlige HANhund :blink: Han er sg* blevet meget smuk, hvis jeg selv skal sige det Det var det sidste - ikke mere spam herfra i dag... Håber det var okay Jeg er ihvertfald glad for billederne og dagen har været helt fantastisk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Flotte fyr altså ! Ej han er altså virkelig smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Flotte billeder! Pajko er smuk smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Rigtig flotte billeder! Og virkelig smuk vuffer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ååååååååååååååååårh :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Dejlige billeder, Ida:-D Og endnu en gang tillykke med fødselsdagen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ej - flere billeder Stort tillykke med fødselsdagen og VOOOVOV fra Motoren! Dejligt at dagen var fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Ej - flere billeder Stort tillykke med fødselsdagen og VOOOVOV fra Motoren! Dejligt at dagen var fantastisk Resten er vist ikke så gode... Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Skønne billeder - i klæder hinanden. :hjerte: Og tillykke.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Sikke en dejlig serie billeder, dem kan jeg godt forstå at du er glade for :5up: I ser søde ud sammen, "knægten" er jo smuuuk og efteråres farverne klæder ham fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Fantastiske billeder :hjerte: og lækker natur siger jeg bare:5up: Han er altså virkelig en lækker mås:engel: Og et forsinket tillykke med fødselsdagen til dig:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Skønne billeder - i klæder hinanden. :hjerte: Og tillykke.:banan: Sikke en dejlig serie billeder, dem kan jeg godt forstå at du er glade for :5up: I ser søde ud sammen, "knægten" er jo smuuuk og efteråres farverne klæder ham fantastisk Taaak... Jeg synes også de er blevet rigtig gode Og ja, han er blevet smuk.. Fantastiske billeder :hjerte: og lækker natur siger jeg bare:5up: Han er altså virkelig en lækker mås:engel: Og et forsinket tillykke med fødselsdagen til dig:banan: Der er fuldt at lækker natur omkring Silkeborg Tak og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Virkelig flotte billeder Og ja, du har ret - han er virkelig smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Flotte efterårsbilleder af både dig og den flotte fyr:5up:Og et forsinket tillykke med fødselsdagen:klap:. Kunne ikke lade være med at beundre dine lækre gummistøvler - de ser godt nok dejlig varme ud:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Fiiiine billeder Ida! Og rigtig dejligt med billeder af hund og ejer sammen - det er så sjældent, man får det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Det er nogle rigtig gode billeder :5up: - og så selvfølgelig et stort tillykke med fødselsdagen :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Fiiiine billeder Ida! Og rigtig dejligt med billeder af hund og ejer sammen - det er så sjældent, man får det! Tak, ja det er meget sjældent man får hund og ejer sammen. Jeg har faktisk kun et andet billede af mig og Pajko sammen, som er okay, og der er han ikke ret gammel... Så nu skulle det være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 19, 2010 Rapporter Share Besvaret November 19, 2010 Sikke nogle dejlige billeder - tror da godt du kan låne din far ud som fotograf. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Enig - flotte billeder og lækre gummistøvler. Hvor er støvlerne købt - og hvad kostede de? De er købt på den her hjemmeside: Hunter Original gummistøvler - Hunter Original Colours Og her står også priserne.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Dejlige billeder, og ja efteråret klær ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 20, 2010 Rapporter Share Besvaret November 20, 2010 Rigtig gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts