Gæst maian889 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Carlo har periodevis ondt i ørerne. Han ryster på hovedet konstant, klør sig, piber og render hvileløst rundt når det står på. Jeg har været hos dyrlægen og han siger at han sjældent har set så rene og pæne ører... Jeg har klippet forsigtigt så de hår der kunne sidde og kilde er væk, men hvorfor får han så engang i mellem ondt i ørerne??? Det er måske en gang om ugen/hver 14. dag. - men han helt bims af det, og jeg synes det er så synd for ham... Har I nogen ideer, åhhh I vise hundefolk på HF Kan dyrlægen ha overset noget, som jeg skal tilbage og banke ham i hovedet med...?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Lugter de? Prøv at stik næsen "ned" i dem og tag en dyb snuser, de må gerne lugte af hund - men lugter de dårligt, kan det muligvis være øremider. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 De lugter overhovedet ikke surt.. De er også helt rene, for mig at se. Ingen synlig ørevoks eller noget... Det klør i hans ører i forskellige tidsintervaller. Nogen gange flere gange i løbet af en dag, andre gange 15 min eller mere, og så glemmer han alt om det igen... Men de gør ondt på ham, er tydeligt at se.. Men kun som tidl skrevet måske en gang om ugen eller hver 14.dag... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Hmm, og det er ikke lige dagen efter at han har fået et griseøre eller andet specielt? Ej jeg ville få det tjekket, især når det gør ondt på ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg kan fortælle dig at når Pelles nakke trænger til at blive justeret har han symptomer som om det er ørene det er galt med. Ryster på hovedet og klør såmænd også ørene. Det kan være sådan noget med Carlo. Spændinger i nakken kan forekomme sporadisk og kan vare som du selv skriver kort tid - eller længere tid og genere mere eller mindre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hvem henvender du dig så til, for at få den justeret?? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hvem henvender du dig så til, for at få den justeret?? :klap: Nu er det yndlingsdyrlægen i Århus eller jeg masserer ham selv.. Tidligere var det kiropraktoren. Jeg har også oplevet at Pelles nakke var rent ad H til han kunne ikke løfte hovedet fra gulvniveau og samtidig dreje hovedet. Da han kom til kiropraktoren troede hun ikke på at det havde været der. Med Pelle kan der være forandringer fra time til time Det kan komme og gå. Hvis det er muskulært kan du massere og nusse spændingerne. Hvis det er en nakkehvirvel, det synes jeg ikke det lyder helt som) så er det kiropraktoren der skal have hænderne på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts