Gæst louiseholm Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Hej.. Er der nogen der ved om der er et sted på sjælland, jeg bor i kbh nv, der laver hvalpetræning kun for retriever?? Da jeg skal gå til markprøver og jagt med hende, når hun blir ældre, så vil jeg ikke på et almindelig familiehund hvalpetræning, da hun skal lære at gå på jagt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hej og velkommen til:-D Har du prøvet at kigge her? Forside | dansk-retriever-klub.dk Det kan være de kan hjælpe dig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Linket som Jeanette satte ind eller de lokale jagtforeninger, pljer også at have hvalpe motivation, tit kan man træne helt op til prøvestart. Regioner | dansk-retriever-klub.dk Ballerup Jagtforening Ballerup jagt forening, var jeg glad for at træne i, inden jeg flyttede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst louiseholm Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Tusind tak for hjælpen.. har kigget på dem begge, og det bliver nok den i ballerup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts