Gæst Janni I Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Jeg er ny herinde, så jeg håber at blive taget godt imod. Jeg er en åben person, der går ind for at man behandler alle med respekt. Jeg er 32 år, gift, har 3 vidunderlige børn. Jeg har en hvid hyrdehund der hedder Mina, hun bliver 2 år til januar. Jeg bor i sønderjylland, og er lige blevet færdiguddannet lærer. Jeg håber at få mange gode indput fra jer andre ved at læse de forskellige tråde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Velkommen til - håber du bliver glad for at være herinde:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst karina73 Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 velkommen til glæder mig til at se nogle billeder af den dejlige hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni I Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg har nu lavet et lille album med lidt billeder af Mina. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hejsa Velkommen til :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 velkommen til :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hej Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 Velkommen:vinken: Og ja hvor bliver billederne af? Her inde elsker vi at se billeder af alle de skønne HF hunde... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret November 21, 2010 Rapporter Share Besvaret November 21, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts