Hestkjær Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Jeg overvejer at prøve Luposan til Hayly. Nu vil jeg lige høre jer, som bruger dette, hvilken en I bruger?? Jeg har på Zooplus.de set, at der er 2 udgaver: - Luposan Gelenkkraft Orginal (pulver) - Luposan Gelenkkraft Konzentrat Pellets (små foderpiller) Har I nogen erfaringer eller anbefalinger???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg bruger pulveret, som jeg rører op i lakseolien. Det fungerer fint her hos os. Skålen bliver i hvert fald slikket mere end ren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Lige nu bruger jeg pulveret, men jeg har også brugt Pelletsversionen. Der er ingen forskel på tøsernes lyst til at æde det - det bliver smidt nederst i skålen og rørt rundt med foderet og deres olie og skålene bliver også her slikket Pelletsversionen er mere drøj i brug og lettere at få hundene til at spise, hvis man ikke putter vand eller olie på. Jeg tror jeg går over til Pelletsversionen igen, når denne bøtte af pulveret er spist op... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Vi bruger pillerne, Motor gider ikke mad hvor der er blandet pulver i, men pillerne elsker han, så han får dem som en natsnack :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Ja pillerne ser ud til at være mere koncentret, så regner med, at det er den vi går efter også:5up: Hvad er jeres erfaring med virkningen??? Hvor hurtigt så I en effekt, hvis I altså oplevede en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Luna får det i pulverform og æder det gerne blandet op med fiskeolien, hvis det ikke lige passer ind med maden:-D Der er jo sket en masse herhjemme de sidste måneder, så jeg kan ikke sige, om det er lige præcis Luposan'en, der har effekt. Jeg har faktisk gået og tænkt på at jeg ville spørge de andre, der bruger det, om de har set en virkning. For ellers ville jeg nok prøve Olivers Body Boost (eller hvad den hedder) og så vitalanimin (og stadig fiskeolie selvfølgelig). Men jeg ved det ikke helt endnu:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Luna får det i pulverform og æder det gerne blandet op med fiskeolien, hvis det ikke lige passer ind med maden:-D Der er jo sket en masse herhjemme de sidste måneder, så jeg kan ikke sige, om det er lige præcis Luposan'en, der har effekt. Jeg har faktisk gået og tænkt på at jeg ville spørge de andre, der bruger det, om de har set en virkning. For ellers ville jeg nok prøve Olivers Body Boost (eller hvad den hedder) og så vitalanimin (og stadig fiskeolie selvfølgelig). Men jeg ved det ikke helt endnu:-D Jeg har også overvejet Olivers Body Boost, når bøtten med Luposan'en er tømt. De havde den desværre ikke med i Herning. Liva har ikke de store problemer i hverdagen, så det er svært at se om der er en reel effekt og hvad den effekt kommer fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg har også overvejet Olivers Body Boost, når bøtten med Luposan'en er tømt. De havde den desværre ikke med i Herning. Liva har ikke de store problemer i hverdagen, så det er svært at se om der er en reel effekt og hvad den effekt kommer fra. Det jeg så godt kan lide ved Olivers er at den er flydende.. Det vil altså være noget nemmere.. (også selvom jeg overvejer at give vitalanimin (som er pulver) oss:engel:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Luna får det i pulverform og æder det gerne blandet op med fiskeolien, hvis det ikke lige passer ind med maden:-D Der er jo sket en masse herhjemme de sidste måneder, så jeg kan ikke sige, om det er lige præcis Luposan'en, der har effekt. Jeg har faktisk gået og tænkt på at jeg ville spørge de andre, der bruger det, om de har set en virkning. For ellers ville jeg nok prøve Olivers Body Boost (eller hvad den hedder) og så vitalanimin (og stadig fiskeolie selvfølgelig). Men jeg ved det ikke helt endnu:-D Olivers Body Boost har jeg prøvet i starten af forløbet - inden vi prøvede Flexvital. Og fik jeg ingen ændring ved - så umiddelbart havde det ikke den store effekt på Hayly. Ja det rigtig svært at vide, hvad det er, som hjælper, når man laver mange forskellige tiltag. Man må jo evt bare prøve sig lidt frem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg synes ikke jeg så nogen reaktion på Flexvital'en på Luna.. Hmm måske man bare skulle blive på luposan'en:hmm::hmm: Og spæde til med lidt hybenpulver eller hajbrusk:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hvad mener i med effekt? At f.eks. en dårlig hofte bliver bedre? Jeg ser det som et vitamintilskud, et godt skud sundt krudt. Har aldrig tænkt at jeg skulle kunne se en forskel? - Ved godt at Motor ikke har dårlige hofter, men alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 bruger pulver form. Og nej ser ingen forbedring, desværre.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hvad mener i med effekt? At f.eks. en dårlig hofte bliver bedre?Jeg ser det som et vitamintilskud, et godt skud sundt krudt. Har aldrig tænkt at jeg skulle kunne se en forskel? - Ved godt at Motor ikke har dårlige hofter, men alligevel. Ja eller at trådet bliver lidt lettere. Altså pt traver Luna jo lystigt og langt afsted. Men om det skyldes vægttab, vejret, luposan eller andet, eller måske en kombi, det aner jeg ikke.. Men hold da op, der er krudt i hende:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 bruger pulver form.Og nej ser ingen forbedring, desværre.. Æv:cry: Har I overvejet at prøve noget andet så? Og hvad, hvis ja? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Æv:cry: Har I overvejet at prøve noget andet så? Og hvad, hvis ja? nej har ikke overvejet andet, for tror ikke det vil hjælp en skid..frygter det ikke kan afhjælpes med foder tilskud, men han vil få glæde af kiropraktor eller lign.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 nej har ikke overvejet andet, for tror ikke det vil hjælp en skid..frygter det ikke kan afhjælpes med foder tilskud, men han vil få glæde af kiropraktor eller lign.. Det kan godt være, det er det, der vil hjælpe Cujo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 nej har ikke overvejet andet, for tror ikke det vil hjælp en skid..frygter det ikke kan afhjælpes med foder tilskud, men han vil få glæde af kiropraktor eller lign.. Du har sikkert ret, at det er begrænset, hvad kosttilskud kan gøre! Håber stadig på, at der findes et vidundermiddel derude, som virker på Hayly. Men tror desværre også, at du har ret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Ja eller at trådet bliver lidt lettere. Altså pt traver Luna jo lystigt og langt afsted. Men om det skyldes vægttab, vejret, luposan eller andet, eller måske en kombi, det aner jeg ikke.. Men hold da op, der er krudt i hende:lol: Det markerede forstår jeg ikke lige? Og det sidste - det er deeeejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Det markerede forstår jeg ikke lige? Og det sidste - det er deeeejligt Hun sætter lettere i trav.. Hun har haft meget med at gå i pasgang.. Der er hun begyndt at trave mere.. Men om det skyldes luposan eller vægttab aner jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts