Hop til indhold

Nogle Iphone eksperter?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Hentede et gratis spil igår der hedder Mr. AahH!! det er også meget sjovt, dog ikke på højde med angry birds :-D

 

Har du den gratis version eller den betalte af Angry Birds? Jeg har den gratis og den er OK indtil jeg ikke kan komme videre. Prøvede også Mr. AahH, men både den og Angry Birds er lidt langsomme efter min smag. Helt afgjort Train Conductor fan her....

 

Undskyld, Daniella, men jeg er jo ikke med rogn.

 

Vil du have en mindre stressende, men udfordrende en, så prøv Boxed In.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har den betalte version af angry birds. Hvis der skal mere tempo på så tjek axe in face ud, der skal man lige nogle baner hen så kommer der lidt fart på.

Testede også togene igår, og det er sgu sjovt nok.

 

Hvad bruger i ellers af apps?

 

Dem jeg bruger mest er facebook og 2do, men har vidst 40 mere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu synkroniserer jeg jo med mac - og dvs når jeg sætter min iphone til så åbner den iPhoto sammen med iTunes. Og via iPhoto overfører jeg så billeder og video...

 

Fandt dette:

To transfer your videos from your iPhone 4 to your computer, you need to import them using a compatible program. On a PC we recommend Adobe Photoshop Elements to import both photos and videos. On a Mac, you just have to launch iPhoto to import videos and photos. Videos imported this way will be uncompressed and remain at the same high quality at which they were recorded.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu synkroniserer jeg jo med mac - og dvs når jeg sætter min iphone til så åbner den iPhoto sammen med iTunes. Og via iPhoto overfører jeg så billeder og video...

 

Fandt dette:

To transfer your videos from your iPhone 4 to your computer, you need to import them using a compatible program. On a PC we recommend Adobe Photoshop Elements to import both photos and videos. On a Mac, you just have to launch iPhoto to import videos and photos. Videos imported this way will be uncompressed and remain at the same high quality at which they were recorded.

 

Hmm, jeg skulle måske have valgt det andet program der lå på listen da jeg overførte så :hmm: Det prøver jeg, tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stod det der train conductor ikke som gratis forleden ?

 

En af ungerne prøvede det på min tel. på jobbet og ville hente det ned, men nu koster det 6kr. ( ikke en bondegård), men de må ikke hente når det koster.

 

Der er ikke trukket penge på min konto :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hentede det gratis for ca 4 dage siden... Det er ikke 2'eren i har fundet?

 

Jeg hentede den første gratis, men måtte betale for nr. 2 (99 cents).

 

Så døde min 3G og jeg måtte hente en iPhone 4 i går, og så skulle jeg betale for begge apps.

 

Jeg tror som Daniella at den første var gratis i kort tid, da den hurtigt blev populær.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...